Avatar billede spooolll Nybegynder
14. marts 2003 - 14:28 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Fjerne uploads i eDonkey?

Jeg overvejer at købe eDonkey, for jeg læste at man kunne lade være med at dele...
Jeg kan ikke se nogen knap, hvor der står fx "disable sharing" eller sådan noget...
KAN jeg overhovedet lade være med at dele, på nogen måde, hvis jeg køber det?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
14. marts 2003 - 14:29 #1
hvad er ideen med at ikke ville uploade ? De 10 kb per sekund har du vel overskud til at undvære
Avatar billede spooolll Nybegynder
14. marts 2003 - 14:30 #2
Jeg har stofa!
Avatar billede realize Nybegynder
14. marts 2003 - 14:30 #3
Jeg har aldrig hørt om en købeversion af edonkey, du kan godt slå upload fra, men du vil komme bagerst i køerne, jo mere du uploader jo hurtigere henter du.
Hent emule her: http://cesnet.dl.sourceforge.net/sourceforge/emule/eMule0.26d-Installer.exe
Avatar billede -mundi- Nybegynder
14. marts 2003 - 14:31 #4
ahh, jeg ved ikke med edonkey, men til www.emule-project.net er der vist nogen extra programmer der kan fjerne uploaden
Avatar billede spooolll Nybegynder
14. marts 2003 - 14:32 #5
Har emule lige så mange ting?
Avatar billede Chewie Novice
14. marts 2003 - 14:37 #6
ulovlige ting eller hvad ??? drenge kig jer for før i begynder at bruge peer2peer programmer ... tjek altid og det i downloade er license frit og del intet.

Hvis i er i tvivl om hvad det sker hvis man bryder loven ... så prøv at lave en simpel søgning på google !! der er nogle der har betalt dyrt

just my 2 cent
Avatar billede -mundi- Nybegynder
14. marts 2003 - 14:45 #7
emule og edonkey kører på samme netværk, og slf skal man kun download ting der er licensfri :-)
Avatar billede spooolll Nybegynder
14. marts 2003 - 19:18 #8
Ok... Har downloadet og installeret emule....
Hvordan fjerner jeg upload?
Avatar billede realize Nybegynder
14. marts 2003 - 20:01 #9
settings>connection>upload skal sættes til 0 begge steder
Avatar billede spooolll Nybegynder
15. marts 2003 - 06:18 #10
Den ændrer sig selv til 25 i venstre side... Står "0" ikke for "machine limit"?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
17. marts 2003 - 08:07 #11
for at fjerne upload skal du finde et upload "hack"
Avatar billede vipez Nybegynder
24. marts 2003 - 21:02 #12
Drop edonkey og brug eMule. www.ed2k-danish.dyndns.dk => emule
Det er en edonkey "klon" men modsat edonkey2000 bliver den konstant vider-udviklet.

mvh. VIPez @ #ed2k-danish channel home for edonkey2000/eMule/Overnet
Avatar billede spooolll Nybegynder
20. april 2003 - 08:05 #13
Jeg skal bare kunne fjerne uploads... kan jeg det i det program på www.ed2k-danish.dyndns.dk vipez?
Avatar billede spooolll Nybegynder
27. september 2003 - 08:37 #14
lukket