Avatar billede jxhello Nybegynder
14. marts 2003 - 08:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TV-Out

Jeg har et grafik med TV-kort.

Mit problem er at når jeg tilslutter mit TV til grafik kortet, "omfatter" driveren det er skærm nr. 2.

Det jeg ønsker er at mit TV billede bliver det samme som på PC monitoren ?
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
14. marts 2003 - 08:22 #1
Hvad sker der når du skifter billedeoutput fra monitor til skærm?
Avatar billede somaliomar Praktikant
14. marts 2003 - 08:22 #2
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
14. marts 2003 - 08:25 #3
hvilket grafikkort?
Avatar billede jxhello Nybegynder
14. marts 2003 - 15:05 #4
Når PC´en booter er bios tjek mv. på begge skærme, men når WinXP er indlæst vil TV nu være skærm nr. 2. Dvs. skrærmen kun indeholder baggrungsbilledet, og man kan nu "trække" sine winduer ind i TV.

Men det jeg søger er at TV har samme billede som PC monitoren. Jeg prøvet TV tool, mrn denne vil ikke gøre det.

Jeg kender godt TV tool, og har prøvet at installere dette, uden held.
Avatar billede henninga Novice
14. marts 2003 - 22:53 #5
Hvilket Grafikkort ??
Ved mit Matrox G450 går jeg ind under egenskaber for skærm>Avanceret>Dualhead og vælger her "Clone" - så får jeg samme billede på begge skærme.
HenningA
Avatar billede jxhello Nybegynder
17. marts 2003 - 08:43 #6
Jeg har ikke fået det til at virke, men når jeg eksekvere PowerDVD, så kommer filmen på TV, så ingen problemer. Endvidere vil jeg prøve som henninga skriver.