Avatar billede madsokist Nybegynder
12. marts 2003 - 10:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udsending af HTML mails i Java

... har jeg sådan set allerede gjort, men jeg har et spørgsmål alligevel!!

Hvorfor er det kun messageBodyPart der bliver udsendt i nedenstående eksempel!

    BodyPart messageBodyPart = new MimeBodyPart();
    BodyPart messageBodyPart2 = new MimeBodyPart();
    MimeMultipart multipart = new MimeMultipart();

    messageBodyPart.setContent("<h3>tekst 1</h3>", "text/html");
    messageBodyPart2.setContent("<h3>tekst 2</h3>", "text/html");
    multipart.addBodyPart(messageBodyPart);
    multipart.addBodyPart(messageBodyPart2);

    message.setContent(multipart);
    transport = sendMailSession.getTransport("smtp");

Det der undrer mig er at man tilsyneladende ikke kan tilføje flere MimeBodyPart til en MimeMultipart.

Som jeg ser det, kan man heller ikke tilføjre flere multiparts til en Message - hvilket ellers kunne have fungeret som en løsning.

Er der nogen der har et eksempel hvor man tilføjer flere stumper HTML f.eks. i en løkke til en mail? (og nej, jeg kan ikke hælde den over i en string for at samle den op til sidst, - der er billeder med som attachments, som kræver hver sin multipart)

Mvh
Mads
Avatar billede madsokist Nybegynder
12. marts 2003 - 12:22 #1
Fandt en løsning.... glem spørgsmålet, det hænger ikke sammen.
Avatar billede madsokist Nybegynder
12. marts 2003 - 12:23 #2
:-)