Avatar billede jeppeniel Nybegynder
11. marts 2003 - 18:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mit Fifa stopper...

Det der sker er, jeg sider og spiller, lige pludselig sider billedet fast. Så kommer der en promt der siger, at windows har registret en fejl, og har rettet den, jeg skal bare genstarte, efter følgende siger den at mit PalitDaytona GeForce4 Ti4200 128 MB Ram, muligvis er årsagen til ustabiliteten.
Når jeg åbner spillet igen sker det samme!
Spillet virker fint på andre computere, så det er ikke det der er noget i vejen med..

Hvordan kan jeg løse dette problem?
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2003 - 09:35 #1
Du kører med de nyeste driver, både til skærmkort og drireckX?
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2003 - 09:35 #2
directX even
Avatar billede jeppeniel Nybegynder
12. marts 2003 - 14:29 #3
Jo det gør jeg!!
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2003 - 14:35 #4
Ja, det regnede jeg også med. DEt kunne bare være en klassisk fejl. Har du mulighed for at låne et skærmkort af naboen, til at prøve dig frem med, om det kunne være der det gik galt - som du selv nævner.
Avatar billede jeppeniel Nybegynder
12. marts 2003 - 19:08 #5
Jeg har prøvet det 2 steder, hos en med et andet kort (der virkede det), og hos en der har et magen til mig, der kom der en lignende fejl.. Desvære
Avatar billede robotten Praktikant
14. marts 2003 - 10:23 #6
Hvilken version har du?
Måske der skal en patch til, med dit kort:
http://www.fifa-mra.com/PatchIndex.asp
Avatar billede jeppeniel Nybegynder
14. marts 2003 - 14:43 #7
versionen hedder: Fifa Build 325
Har du en ide om hvad den patch muligvis hedder? Jeg synes ikke lige selv jeg kan finde en..
Avatar billede robotten Praktikant
14. marts 2003 - 18:03 #8
Nej, det er en noget rodet side...  mske andre kan finde noget mere sigende?
Avatar billede robotten Praktikant
20. marts 2003 - 14:54 #9
Sker her mere?
Avatar billede jeppeniel Nybegynder
20. marts 2003 - 21:13 #10
Jeg hved det ikke rigtigt, jeg kan i vert fald ikke finde nogen patch, inde på den der Sweet patch....  Så....
Avatar billede robotten Praktikant
21. marts 2003 - 08:23 #11
Der er gået over en uge, uden noget godt svar. Så du kan da prøve at oprette spm'et en gang til. Bare husk at lukke her samtidigt med.
Avatar billede jeppeniel Nybegynder
22. marts 2003 - 00:29 #12
Intet fyldest gørende svar så..