Avatar billede steensloth Nybegynder
09. november 2000 - 20:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MS Back-Up \"fryser\" win98

Win98, 64mRam, 6.4GHD.

Efter igangsætning af back-up job på ca. 80M til et Zip100-drev, fryser maskinen, og kan kun startes efter strømluk. Den melder ustabilitet. Dette sker nogle gange inden filoverførslen kontrolleres, nogle gange under denne kontrol. Det kan ske både ved ZIP 1-step Back-up programmet og ved MSBack-up programmet.

Hvad sker, og hvordan afhjælper jeg det?
Avatar billede krusell Nybegynder
09. november 2000 - 21:08 #1
Måske driver problem eller irq uoverstemmelse?
Hvad siger din enhedshåndtering?

krusell
Avatar billede steensloth Nybegynder
11. november 2000 - 18:50 #2
Til krusell: i \"enhedshåndtering\" er der tilsyneladende ingen problemer, men der er ingen driver indlæst til mit iomega xip-drev. Efter genindlæsning af nyeste iomegaware og iomega back-up fra www.iomega.com, vises samme informationer i enhedshåndtering, altså ingen driver. (det synes jeg er lidt underligt)

Men, nu ser det ud som om back-up ved anvendelse af iomega´s software kører. Måske kan et iomega zip-drev kun køre korrekt ved anvendelse af et iomega software? mvh

steensloth

Avatar billede krusell Nybegynder
11. november 2000 - 19:19 #3
Det lyder meget sandsynligt, da ms-backup vist nok ikke understøtter zip drev.
Men hvis du kan bruge iomegas program, er det vel godt nok.
En af mine venner har et zip drev, så jeg kan kigge lidt på det, men kan først komme til det på søndag, men hvis det virker så....
Avatar billede krusell Nybegynder
23. november 2000 - 01:06 #4
Luk spørgsmålet hvis det virker...
Avatar billede steensloth Nybegynder
23. november 2000 - 17:35 #5
Det virker, så det må have været en form for driverproblem. MS Back-Up er dog lettere at bruge, men det er der ikke noget at gøre ved.
Er spørgsmålet lukket når jeg markerer \"svar\" og pointene noteret hos krusell? Det går jeg ud fra.
Avatar billede krusell Nybegynder
23. november 2000 - 17:37 #6
Vil du give mig point?
Så skal du acceptere det her svar.
Ellers skal du acceptere det svar du mener skal have point (mit eller dit ;-)
Avatar billede krusell Nybegynder
23. november 2000 - 17:40 #7
Hov glemte vist at svare :-)
men nu er det lukket...