Avatar billede all_for_you Nybegynder
10. marts 2003 - 19:02 Der er 15 kommentarer og
5 løsninger

Hvilket webhotel skal jeg vælge

Hej pga. databasefejl kan jeg ikke se jeres svar fra sprg. "324735" og stiller samme spørgsmål igen.

En bruger gav et link hvor alle webhoteller blev sammenlignet. HVad var det?

Hvad anbefales af webhoteller?

Det skal indeholde:
MySQL
PHP
20 MB (ca)

Jeg ligger vægt på:
- DET VIRKER = Høj oppetid
- Sikkert
- Billigt
- Mulighed for at reseller (mine kunder skal ikke have adgang til webhotellet, men skal hvert år betale for webadressen)
- Nem og hurtig køb af webhotel.

OBS. Jeg har et hastehotel som skal flyttes her og nu. Er der nogle som er hurtige?
Avatar billede viciodk Praktikant
10. marts 2003 - 19:04 #1
Avatar billede entertainer Nybegynder
10. marts 2003 - 19:07 #3
Søg på www.webhostpriser.dk

På siden er det også muligt at læse anmeldelser af de forskellige udbydere (se under "community").
Avatar billede viciodk Praktikant
10. marts 2003 - 19:07 #4
StartHotel og B-one er "gode".
Avatar billede cozey Nybegynder
10. marts 2003 - 19:07 #5
Avatar billede all_for_you Nybegynder
10. marts 2003 - 19:32 #6
>>entertainer! Starthotel er ikke gode, dem har jeg allerede. Det dur ikke, at man skal vente en måned for at få sin kundens hotel flyttet samtidig med at der sker en fejl, så kundens side viser en tom side. Dem ville jeg ikke vælge.
De var gode i starten, men de er vokset for hurtigt, og så går det i spåner
Avatar billede jakki Nybegynder
10. marts 2003 - 19:33 #7
hvis du ønsker et stabil og wn god udbyder så kig forbi

www.secnet.dk
eller
www.webpartner.dk
Avatar billede entertainer Nybegynder
10. marts 2003 - 19:36 #8
all_for_you >> Du kunne jo skrive en anmeldelse om dette, så andre brugere kunne få del i din viden.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
11. marts 2003 - 08:47 #9
Vi har jo alle vores foretrukne og gode/dårlige erfaringer :-)

Jeg kan varmt anbefale www.rackserv.com (stabile servere, god forbindelse, god service, god sikkerhed, rimelige priser).

Jeg har tidligere haft webhoteller på phd.dk, hvor alt var i top, men prisen var desværre også derefter.

Derimod har jeg haft utrolig dårlige erfaringer med aZero.dk og enavn.dk.
Avatar billede cozey Nybegynder
11. marts 2003 - 11:32 #10
Jeg har f.eks. ingen dårlige erfaringer med azero.dk overhovedet!
1) Høj oppetid.
2) God kundeservice.
3) Forholdsvis billige.
4) Alt i alt en god udbyder!
Avatar billede all_for_you Nybegynder
11. marts 2003 - 11:35 #11
Jeg skal nok melde tilbage på et tidspunkt. Jeg har lidt fornemmelsen af at ikke alle svar er lige objektive.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
11. marts 2003 - 11:42 #12
cozey> aZero.dk er billige og deres servere er ret stabile, men deres kunde "service" er under al kritik, og de bliver ved med at sende regninger ud på webhoteller der er opsagt for år tilbage (vi er flere der har haft den oplevelse).
Avatar billede keysersoze Guru
11. marts 2003 - 15:46 #13
Jeg bruger www.d-hosting.dk og kan varmt anbefales. De har endnu ikke været nede. Oveni dette så tilbyder de hurtig og effektiv support
Avatar billede arne_v Ekspert
11. marts 2003 - 18:17 #14
M.h.t. WebPartner, så er det jo dem som kører Eksperten, så
der kan jo nemt vurdere svar-tider, oppe-tider etc..

:-)
Avatar billede cozey Nybegynder
11. marts 2003 - 18:19 #15
fscomsulent.dk>>>
Det problem har jeg ikke haft! ... kender mange der har haft der uden prob.
selv har jeg haft 8-10 webhoteller hos dem uden prob. !!!
Avatar billede all_for_you Nybegynder
17. marts 2003 - 22:11 #16
Hejsa. Jeg skal bruge et webhotel som kan streame. Hvem kan dette?
dandomaine og cliche kan ikke! Nogle andre gode solide hoteller som kan tilbyde dette?
Avatar billede Jacob A Nybegynder
21. marts 2003 - 23:22 #17
Jeg vil gerne _fraråde_ Web10.
De sucks big time for tiden.
De roder rundt med deres DNS.
Deres MySQL kan de ikke konfigurere - de flusher aldrig ud i hosts på afbrudte forbindelser.
Deres oppetid har jeg målt med internetseer - den er nu under 80% pr. uge - i februar var den omkring 95%.
De svarer ikke på forespørgsler til deres "support"

Så hvis du vil noget med dit site så tag et stort skridt uden om dem!
Avatar billede daquar Nybegynder
08. april 2003 - 19:43 #18
Er der nogen der har erfaring med iexpresshost.com, vi er nogen der overvejer at købe en gold-pakke hos dem..
Avatar billede unknown_someone Juniormester
08. april 2003 - 23:27 #19
daguar >> hvilken relevans har det lige for spørgsmålet?
Avatar billede habildgaard Nybegynder
01. maj 2003 - 23:58 #20
www.frac.dk og det er GRATIS :-)