Avatar billede stift Nybegynder
09. marts 2003 - 22:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Stream af mp3 fil... 2

Til Christian-petersen ->

Det "samarbejde" du skrev om med streaming serveren. Betyder det at man skal have en aktiv server stående - eller rettere at udbyderen tillader at der streames fra deres servere konstant? Det er vel de færreste udbydere der vil være med til det.
Avatar billede christian-petersen Nybegynder
10. marts 2003 - 08:36 #1
Det betyder at du skal benytte værktøjer der er kompatible med din streaming server, og som oftest skal du benytte din udbyders offentlige nøgle til at kryptere med. Der ligger en del udviklings arbejde i at integrere en DRM løsning på serveren, og du skal derfor nok ikke forvente at finde en "billig" løsning.
Avatar billede stift Nybegynder
10. marts 2003 - 10:56 #2
Atter en gang tak for svar. Det har da gjort mig lidt klogere på nogen områder - tror jeg nok :)
Jeg har vist lidt, jeg skal ha' indhentet ang. streaming, DRM løsninger og kryptering, men det har hjulpet med nogle svar.