Avatar billede oh_no Nybegynder
09. marts 2003 - 14:25 Der er 5 kommentarer

Kun 16 farver i win98

Har lige installeret win 98 på en maskine der er noget nyere end win98 selv. Der skete godt nok en eller anden form for autoinstallation af plug-n-play enheder, men jeg har altså ikke mere end 16 farver og det kan jeg ikke rigtigt bruge til noget.
Har ingen yderligere software at trække på.
What am I gonna do now?
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2003 - 14:26 #1
find en rigtig driver til skærmkortet
Avatar billede svarrenabe Nybegynder
09. marts 2003 - 14:28 #2
Find ud af hvilket skærmkort der er i maskinen, gå ind på producentens hjemmeside og download den nyeste driver
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2003 - 14:28 #3
og hvis du ikk ved hvilket grafikkort det er så hent SiSoft Sandra inde på www.download.com
Avatar billede fromsej Praktikant
09. marts 2003 - 14:32 #4
Sandra er godt , det er Aida også.
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 - info om PC
Avatar billede oh_no Nybegynder
09. marts 2003 - 17:20 #5
Nu har jeg vha aida fundet ud af at mit grafikkort hedder sis300. Har fra www.sis.com downloadet en driver der skulle passe og installeret den, men der er ikke sket en skid. Kan stadig kun vælge mellem 2 og 16 farver.
Desuden kan jeg slet ikke finde en driver til mit lydkort som hedder sis 7018 audio accelerator. Kan I hjælpe her?