Avatar billede cemi0 Nybegynder
08. marts 2003 - 22:19 Der er 4 kommentarer

Teamspeak

Jeg har i de sidste to dage prøvet at få gang i noget teamspeak på min debian server, men det har ikke lykkes mig :(

Jeg kan fint downloade linux server version rc2 fra deres website ( www.teamspeak.org ), pakke den ud kan jeg også, men så det det her jeg går galt i byen.
- Jeg kan kort sagt ikke komme videre.

Jeg har prøvet med alle mulige install commands m.m, men intet virker.

Er der nogen som har erfaringer med teamspeak?
Avatar billede bacce.dk Nybegynder
08. marts 2003 - 22:21 #1
nixx ingen erfaringer, meen hvad står der i readme filen eller install filen ?? eller dem er der måske ingen af ?
Avatar billede bacce.dk Nybegynder
25. marts 2003 - 09:45 #2
lukke lukke lukke ;-)
Avatar billede jab Nybegynder
16. maj 2003 - 21:31 #3
har du fået det til at virke ?
Avatar billede wl-shadow Nybegynder
16. maj 2003 - 23:56 #4
Hejsa, har lige fusket denne guide sammen, og den virker, har testet det :-)

teamspeak install :

Wget http://www.pvpgn.dk/tss2_rc2.tar.bz2

bzip2 -d tss2_rc2.tar.bz2 (kræver bzip2 installeret : apt-get install bzip2

tar vxf tss2_rc2.tar

cd tss2_rc2

kør filen tss.minimal_startscript

./tss.minimal_startscript start

vent 30 sek og kør filen igen, med stop

./tss.minimal_startscript stop

inde i dit tss2_rc2 bibliotek ligger en fil der hedder server.log
Åben den fil og find superadmin and admin passwords, skriv dem ned.

Har du router skal du have åbnet port 14534

start filen tss.minimal_startscript igen
./tss.minimal_startscript start

efter dette er gjort kan du logge ind på http://din-servers-ip:14534

og skrive superadmin og kode, sætte hak i superadmin, og så kører det :-)

kommer lidt for sent, men håber den hjælper.