Avatar billede neuro Nybegynder
07. marts 2003 - 16:36 Der er 1 løsning

signed applet (jar)

jeg har kodet en applet, som gør brug af et certifikat som jeg selv har genereret lokalt for at kunne teste det i et udviklingsmiljø.

systemet skal testes af flere nu, så det vil sige at det er placeret på en webserver nu. det virker dog stadig kun lokalt hos mig, og jeg tror det er pga. den måde jeg har signet min jar fil på - her er hele min compile sekvens:

javac regkey.java
jar cvf regkey.jar regkey.class
jarsigner -keystore javastore -storepass xxx2 -keypass xxx1 -signedjar sregkey.jar regkey.jar signFiles
keytool -export -keystore javastore -storepass xxx2 -alias signFiles -file sregkey.cer

Hvordan får jeg signet mit jar arkiv således at det også virker når jeg ligger det ud på en webserver??

Jeg håber nogen har et svar.

På forhånd tak.

//NeuRo
Avatar billede neuro Nybegynder
08. marts 2003 - 20:48 #1
lukker spørgsmål