Avatar billede peturkirke Novice
06. marts 2003 - 15:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

linux driver

Hvorhenne finder jeg en Oracle7 database driver til Linux, så jeg kan få forbindelse fra min Linux maskine til Oracle databasen ?
Avatar billede peturkirke Novice
06. marts 2003 - 17:31 #1
jeg vil gerne få kontakt med vores oracle7 database med min Linux server.

Hvor kan jeg finde en linux driver til oracle7 ?
Avatar billede larildsen Nybegynder
10. marts 2003 - 16:40 #2
Hvis du har en Oracle Installations CD til Linux, har du også en Oracle client derpå.
Du kan anvende Oracle 7,8 & 8i client mod Oracle 7, men IKKE anvende Oracle 9i client mod Oracle 7.
Hvis du ikke har et installations medie, kan du downloade en demo client (version 8i eller 9i) fra technet.oracle.com
Avatar billede peturkirke Novice
27. maj 2003 - 11:31 #3
jeg mener ikke, at jeg har fået noget tilfredsstillende svar på spørgsmålet, og stjæler derfor poengene igen