Avatar billede zyke Nybegynder
06. marts 2003 - 10:41 Der er 4 kommentarer

Sikkerhed og strongnames

Jeg har hittet ud af hvordan jeg giver mine programmer et strongname. Men i ét af programmerne har jeg flere DLL'er (nogle standard Active X komponenter). Programmet vil ikke laves til strongname, fordi de active x komponenter ikke har et strongname.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. marts 2003 - 11:48 #1
Vi kan være ude i to problemer som jeg ser det:

1. "StrongName Class
Provides the strong name of a code assembly as evidence for policy evaluation. This class cannot be inherited" Du har fat i nogle objecter der enden kan/skal kunne nedarve eller selv er afhængig af nedarvede egenskaber, hvorfor de jf. definitionen ikke kan håndtere strongName.

2. Du har fat i nogel gamle objecter fra før StrongName eksisterede, hvorfor de ikke kan håndtere de nødvendige egenskaber.

Jeg tror du er nødt til at vendte til .NET er slåget fuldt igennem og alle objemter og metoder er rettet til
Avatar billede zyke Nybegynder
20. marts 2003 - 13:19 #2
fandt selv en løsning... der er en option i properties, hvor man kan definere en key til sine active x komponenter :)
Avatar billede wisen Nybegynder
29. juli 2004 - 17:26 #3
.. er det ikke tid til at lukke spørgsmålet ?
Avatar billede wisen Nybegynder
11. november 2004 - 10:11 #4
.. er det ikke tid til at lukke spørgsmålet ?