Avatar billede ster Nybegynder
08. november 2000 - 16:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet....

Hejsa...

Tidligere da når  jeg lukkede for min  browser kom  der en pop op meddelse om jeg ville  afbryde forbindelsen den kommer ikke mere jeg ved ikke hvordan  jeg har fået fjernet den men vil godt have den igen hvordan får jeg det?
Avatar billede jimsim Nybegynder
08. november 2000 - 16:34 #1
Gå i funktioner->forbindelse-> har du mulighed for at ændre det.
Avatar billede jimsim Nybegynder
08. november 2000 - 16:35 #2
funktioner->internet-indstillinger->forbindelser vælg ring op...
Avatar billede ster Nybegynder
08. november 2000 - 21:25 #3
Syntes ikke  det hjælper
Avatar billede lens Nybegynder
08. november 2000 - 21:44 #4
Du kan i hvert fald fravælge den hver gang den kommer frem, så det er nok derfor den er forsvundet. :-)
Avatar billede crm_rar Nybegynder
09. november 2000 - 09:00 #5
I Internet Explorer vælger du menuen \"Tools\", \"Internet Options\". Klik på fanebladet \"Connections\", markér din forbindelse, klik på \"Settings\". Klik på \"Advanced\", sæt kryds i \"Disconnect when connection may no longer be needed\"