Avatar billede 1nsane Nybegynder
04. marts 2003 - 14:20 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

hej alle

jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg ligger dette spørgsmål men jeg har en 6510 jeg har sat sammen med min pc via infafød og hastigheden står til 9600 som jeg har fået at vide er den bedste, men den vil ikke holde forbindelsen ret længe, hvad er der galt ?
Avatar billede ullum Praktikant
04. marts 2003 - 14:26 #1
forbindelse mellem tlf og pc, eller forbindelsen ud hvis du bruger den som modem.
min 6210 holder kun ir åben i 30 sek hvis der ikke er aktivitet
Avatar billede 1nsane Nybegynder
04. marts 2003 - 15:00 #2
det er en forbindelse mellem pc og telefon, jeg har installaleret det program der hedder Nokia suite
Avatar billede ullum Praktikant
04. marts 2003 - 15:07 #3
dør den under aktivitet eller ved stilstand?
Avatar billede jepzz Nybegynder
04. marts 2003 - 15:13 #4
Du skal have et data-abonnement hos din mobil-udbyder
Avatar billede ullum Praktikant
04. marts 2003 - 15:21 #5
jepzz er du sikker, tlf fung. som et alm modem jeg ved det er tilfældet hvis man vil køre "høj hastighed"
Avatar billede jepzz Nybegynder
04. marts 2003 - 15:27 #6
Jeg har PlusNet Mobil fra TDC og det understøtter ikke data overførsel, men se i vilkårene for dit abonnement.
Avatar billede jepzz Nybegynder
04. marts 2003 - 15:35 #7
Avatar billede jepzz Nybegynder
04. marts 2003 - 15:38 #8
-> Det sidste skulle have været et svar. ;O)
/Jepzz
Avatar billede ullum Praktikant
04. marts 2003 - 15:41 #9
jepzz
prøv nu at læs hvad manden skriver, det er mellem pc og tlf, det har intet med dit svar at gøre ;-), nu mangler vi lidt respons, men hvis det er som jeg læser det er det når han bruger nokia pc suite
Avatar billede jepzz Nybegynder
04. marts 2003 - 15:44 #10
Jo, det kan ikke lade sig gøre hvis du ikke har et data-abonnement. Jeg har selv prøvet, og det går altså ikke. sorry ...
Avatar billede ullum Praktikant
04. marts 2003 - 15:46 #11
Nokia suite flytter data, (tlf numre, adrasser , kalender) mellem tlf og pc. Er det afh. af abbn.typen.
Ja undskyld men det lyder da helt åndsvagt, men så har jeg da lært lidt.
Avatar billede 1nsane Nybegynder
04. marts 2003 - 15:50 #12
man skal ikke have data-abonnement siger min kollega, den vil bare ikke holde forbindelsen. Data abonnement er hvis den skal bruges til modem eller noget i den retning. er det nogen med hvor langt de er fra hinanden osv ? min kollega har haft det til at virke men han bøvlede også en hel aften næsten med at få det til at virke.

jeg er altså ikke komplet idiot
Avatar billede jepzz Nybegynder
04. marts 2003 - 15:50 #13
Ok, min fejl, jeg læste det som om han ville benytte mobilen som modem. ;O(
/
Avatar billede ullum Praktikant
04. marts 2003 - 16:07 #14
jeg har lavet nummeret på to forskellige pc. Det ene problem jeg fandt var at nokias ir driver ikke fungede, det er do g et par år siden nu og der kom en opdatering.
Normalt skal det være nemt, kan du slet ikke få hul igennem.
Afstanden bør ikke være ret stor, 5 cm, men jeg har aldrig haft det som kritisk punkt. Pas på med for meget lys af forskellig slags, helst mørkt.
Hvis der er hul igennem så dør min efter 30 sek hvis der ikke er aktivitet. Hvilket os bruger du
Avatar billede 1nsane Nybegynder
05. marts 2003 - 12:25 #15
jeg har selv løst problemet det hele var bare fordi den kørte af lort på en win2k med den infarøde usb ting så jeg prøvede med win xp og det virkede.... :-)