Avatar billede fluffy Nybegynder
02. marts 2003 - 14:54 Der er 7 kommentarer

win xp

hej er der en der kan hjælpe mig med et problem i win xp pro.
da jeg er kommet til at installere win xp 2 gange (planen var at jeg ville repare xp) har jeg nu ingen antivirus slået til ej heller  er der ikoner på skrivebordet, men det ligger stadigvæk på c: drevet.
er der noget jeg kan gøre for at få min gamle version af xp frem, eller er der kun den udvej at formatere skidtet.
på forhånd tak
fluffy
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. marts 2003 - 15:02 #1
Det hele skulle gerne ligge i C:/documents and settings/brugernavn/
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. marts 2003 - 15:03 #2
Men antivirus kommer du nok til at geninstallere...
Btw. Så er det kun dine ikoner/dokumenter/post der ligger i Document And Settings
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. marts 2003 - 15:04 #3
C:\Documents and Settings\Gammeltbrugernavn.gammelpcnavn der skulle din gamle brugers dokumenter og alt det der, gerne ligge...
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. marts 2003 - 15:12 #4
Skriv endelig hvis du ikke forstår
Avatar billede fluffy Nybegynder
02. marts 2003 - 15:24 #5
hej stefan
det ligger godtnok der hvor du siger men hvordan bruger jeg det,
jeg mener hvordan med mit brugernavn osv
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. marts 2003 - 15:30 #6
Du går ind i Mappeindstillinger - Vis - Alle filer
Du åbner nu Gammeltbrugernavn.Gammelpcnavn
Og kopiere hele indholdet, over i din nye brugermappe
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. marts 2003 - 15:34 #7
HVis den siger fejl, så opret en ny bruger (Kontrolpanel - Brugere)
Skift derefter bruger til den nye du oprettede, og log ud igen.
Log nu ind på din oprindelige bruger (Den du sidder på nu)
Og kopiere alle filer fra Gammeltbrugernavn.Gammelpcnavn  over i din nye brugers navn.

Hvis du forstår?