Avatar billede braghe90 Nybegynder
27. februar 2003 - 14:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med onChange

Jeg har brug for, at en procedure bliver kaldt hver gang indholdet i en tekstbox ændrer sig, og jeg har ikke mulighed for at bruge JS. I VBS bruger jeg følgende HTML-kode:

<input type="text" name="styring" size="1" maxlength="1" language="VBScript" onChange="styringchange" />

Men den virker ikke... Jeg har i øjeblikket kun mulighed for at prøve den i IE5.0. Hvad er der galt, og hvad kan jeg gøre for at udbedre det? (onkeyup, onkeydown og onkeypress kan IKKE bruges)
Avatar billede medions Nybegynder
27. februar 2003 - 16:54 #1
Jamen hvad er det da du vil fange?

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
12. marts 2003 - 22:38 #2
You there?

//>Rune
Avatar billede braghe90 Nybegynder
25. maj 2003 - 17:50 #3
Sorry... fandt frem til et svar og glemte alt om dette sp...