Avatar billede the_snow Nybegynder
26. februar 2003 - 21:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trillian Pro 1.0 Patch C hvor ?

nogen som ligger inde med Trillian Pro 1.0 Patch C eller ved hvor den kan hentes, har ikke lige en adgangs kode til firmaets hjemmeside :-s
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. februar 2003 - 21:35 #1
det skal du betale for vil jeg mene ..
hvis du har købt trillian så har du også en kode
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. februar 2003 - 21:36 #2
vi må ikke give dig patchen så der er ikke andet at gøre end at købe trillian hvis du vil have den patch
Avatar billede the_snow Nybegynder
26. februar 2003 - 21:40 #3
jarh iknow har jeg skam også gjort ;) men må sq lige kigge mine mange papire igennem igen *G*
Avatar billede the_snow Nybegynder
24. juli 2003 - 14:42 #4
har fundet min kode og downloadet patchen, så lukker lige ;)
Avatar billede simonvalter Praktikant
24. juli 2003 - 15:06 #5
ok .. hvad er der så galt med mit svar .. ?