Avatar billede EIHP Juniormester
26. februar 2003 - 21:31 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Fritidsjob!!

Findes der ikke en side med fritidsjob?
Da jeg ikke lige er typen der tør gå ned og spørge i butikken... Jeg ville tisse i bukserne...
Så det er ikke så fedt at være 17 uden penge, og ikke ture... :(
Avatar billede elkrog Nybegynder
26. februar 2003 - 21:34 #1
Avatar billede amd Nybegynder
26. februar 2003 - 21:37 #2
Jeg tror ikke de bider
Avatar billede peter_t_n Nybegynder
26. februar 2003 - 21:39 #3
du kan også prøve www.af.dk
Avatar billede waffenss Nybegynder
26. februar 2003 - 21:39 #4
kender det godt, men har dog gjort det alligevel :)
Avatar billede riversen Nybegynder
26. februar 2003 - 21:40 #5
ak ja, sådan har jeg også haft det.

Hvis jeg er nervøs over sådan noget i den stil, plejer jeg bare at tænke, hvordan jeg selv ville være, hvis jeg var den anden person...stille og rolig og ikke tænke underlige tanker om den anden (altså mig selv)...så nej de bider ikke, men det er jo nok en ringe trøst.
Avatar billede mr.dall Nybegynder
26. februar 2003 - 21:41 #6
Hvis du ikke tør gå ned og spørge, hvad vil du så gøre hvis du kommer til samtale,:-)
Avatar billede EIHP Juniormester
26. februar 2003 - 21:56 #7
Jeg tror ikke, jeg ville ha så svært ved at komme til samtale, som jeg ville ha ved at spørger efter jobbet...
Avatar billede amd Nybegynder
26. februar 2003 - 22:20 #8
Hallo.. jeg er 14, og jeg har gjort det en del gange...
Der sker altså ik noget ved det;)
Avatar billede EIHP Juniormester
26. februar 2003 - 23:24 #9
amd:: Nu har jeg altid været den meget generte type... Så...
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2003 - 00:12 #10
Der er sq kun en måde at komme over sin frygt... se den i øjnene!
Ved godt, at det er hårdt osv. men når man har gjort det et par gange så er det smerteløst!?
Avatar billede EIHP Juniormester
27. februar 2003 - 18:26 #11
regin:: Hehe ja... Jeg gjorder det faktisk også i dag... Men fona tag kun elever, og det gjorder merlin også... :(
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2003 - 19:18 #12
FEDT :D
Avatar billede EIHP Juniormester
27. februar 2003 - 20:38 #13
Nej... For jeg har ikke tid til at blive butiks elev... :-/
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
27. februar 2003 - 22:13 #14
Du kan da også ringe i forvejen!... så slipper du at tage ned i butikken og få et nej - det er allerede klaret over telefonen. Hvis du så bliver inviteret ned for "at snakke om det" er du allerede temmeligt sikker på at få jobbet sålænge du er rimeligt påklædt og ellers ikke er for næsvis...
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
27. februar 2003 - 22:13 #15
...skal lige siges at jeg ringede ved mit første fritidsjob - og det sagde de sku ikke noget til...
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2003 - 22:34 #16
eihp>>Nej.. men fedt at du gjorde det!
Avatar billede EIHP Juniormester
27. februar 2003 - 23:18 #17
regin:: Jeg gjorder det også såen set, fordi jeg står og mangler penge til min kæreste fødselsdag... hun fylder 18 den 30 marts... :-/