Avatar billede zyco Nybegynder
26. februar 2003 - 16:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

www.payout.dk fusk

De har lukket deres hjemmeside ( www.payout.dk ) og jeg havde mellem 1500-2000kr tilgode på deres hjemmeside, men nu er den lukket, hvad skal jeg gøre få at få mine penge, eller skal jeg bare opgive alle de "surt" tjente penge
Avatar billede dmcn Praktikant
26. februar 2003 - 16:29 #1
Avatar billede game_tracker Nybegynder
26. februar 2003 - 16:30 #2
manden bag siden har lavet flere af de nummer og han stjæler pengene
Avatar billede zyco Nybegynder
26. februar 2003 - 16:38 #3
http://www.anmeldelse.politi.dk/ jeg har admeldt dem til politiet
Avatar billede zyco Nybegynder
26. februar 2003 - 16:39 #4
hvis der er flere der anmelder det, så vil politiet måske høre på os
Avatar billede game_tracker Nybegynder
26. februar 2003 - 16:48 #5
vil væde på han er manden bag www.pointworld.dk som han gjore det med 2 gange
Avatar billede zyco Nybegynder
26. februar 2003 - 17:07 #6
jeg kan ikke komme ind på http://www.pointworld.dk/
Avatar billede game_tracker Nybegynder
26. februar 2003 - 17:31 #7
den blev lukket helt (gjore han selv 2 gange)
Avatar billede payout.dk Nybegynder
26. februar 2003 - 21:34 #8
eneste site jeg ejer var payout.dk...

og ja flere ting er skyld i kassen er tom... en af grundene er betaling af cheaters der simpelthen har gjort det umulig for os at vende skuden...

vores politik over for cheaters var... hvis de er taget med snabel i kassen skal de ikke have svar...

alle dem der ikke er taget i snyd blev betalt i mandags...

Og nej jeg har ikke stået baf andre websites (pointworld)

Mvh
Jens
Avatar billede popsy Novice
26. februar 2003 - 22:58 #9
Ok, og hvad så med os der har tilgodehavender under de 500,-?
Avatar billede camboydk Nybegynder
27. februar 2003 - 09:55 #10
Jeg havde 800,- kr tilgode hos Payout.dk - Sikke en omgang fusk !
Avatar billede payout.dk Nybegynder
27. februar 2003 - 14:52 #11
alle,

fortsæt her please kan ikke holde styr på felre posts af gangen!

http://www.eksperten.dk/spm/319560
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
10. marts 2003 - 18:32 #12
HVAD SKER DER ALT ER SLETTET ? ... TJEK DETTE
http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=18339