Avatar billede sniperkiller Nybegynder
26. februar 2003 - 13:41 Der er 2 kommentarer

Min to maskiner 'fryser'

Jeg har stationær og en bærbar som jeg connecter.
Nogle gange når jeg vil overfører fra A til B sker det at de 'fryser' og står der i 2-5 min uden man kan gøre noget.
Jeg har mappet de drev jeg bruger, og givet fuld rettighed.
Nogen der aner hvorfor??
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. februar 2003 - 14:21 #1
en typisk ramfejl.
Men du kan prøve at geninstallere netkortene.
Avatar billede serverservice Praktikant
28. februar 2003 - 23:28 #2
Det behøver ikke være en hardwarefejl, men check: Hvilke netværksforbindelser bruger du, switch/kabler? Har du problemer med både sende filer og hente?
Kunnne det være elektrisk støj fra andre kabler/installationer?

Hvilke OS på pcérne?.
Har du problemer med at browse fra den ene til den anden. Kan du se og åbne alle shares og åbne dem.