Avatar billede mifa Nybegynder
24. februar 2003 - 23:08 Der er 4 kommentarer

Backup af harddisk / Kopi af Harddisk

Hvad er den bedste (nemmeste?) måde at tage backup af ens server harddisk så man har en "nøjagtig" kopi på en anden harddisk så man kan skifte harddisken hvis serveren brænder sammen eller sådan noget?
Avatar billede dank Nybegynder
24. februar 2003 - 23:34 #1
raid 1?
Avatar billede mifa Nybegynder
25. februar 2003 - 07:25 #2
jeg søger noget der kan lidt det samme som norton ghost fx kan, altså hvor den laver et image af ens harddisk og så kan man lave en kopi af den harddisk udfra det..
Avatar billede zorak Nybegynder
22. marts 2003 - 14:15 #3
mifa> prøv at kigge på http://www.partimage.org/
Avatar billede markbarner Praktikant
19. april 2004 - 14:43 #4
hvorfor bruger du ikke norton ghost da? den kan sagtens tage backup af servere over et netværk osv...
www.norton.com

mvh
www.barner.dk