Avatar billede tronixx Nybegynder
24. februar 2003 - 17:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lian Li tilbehør hvor?

Nogle der kender nogle danske såsom udenlandske hjemmesider der sælger Lian Li tilbehør (til Danmark)

De produkter jeg søger er:

C-12 (Asus CD-rom sort front)
C-16 (Plextor brænder sort front)
RH-292 (Harddiskskuffe sort)

hvis bare i kan anbefale nogle sider der bare sælger nogle af tingege er det også fint, jeg søger og søger og finder for det meste det hele i "sølv farven".

Har brugt google, og har da også fundet en del tyske, finske og amerikanske, men i stedet for jeg skal sende en mail til alle, hvor i der står om de sælger til Danmark, ville det være lettere hvis nogle kendte, eller havde erfaringer med at købe på nogle udenlandske sider
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. februar 2003 - 17:34 #1
Avatar billede c971572 Nybegynder
24. februar 2003 - 17:34 #2
Avatar billede schaefner Juniormester
24. februar 2003 - 17:35 #3
Her er vidst et par stykker af dem:
http://www.studiedata.dk/group.asp?group=181
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. februar 2003 - 17:35 #4
Også brænderen
Avatar billede tronixx Nybegynder
24. februar 2003 - 19:20 #5
Kender godt siderne, men det er vist noget nyt at shg er begyndt at sælge? men tak fordi i nævnte det. Studiedata har bare ikke det jeg vil have, men de har alt andet :/

men i ved ik hvor jeg kan finde harddiskskuffen? RH-292?
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. februar 2003 - 19:23 #6
Nej, desværre. Men tak for point