Avatar billede ponyboye Nybegynder
22. februar 2003 - 03:10 Der er 4 kommentarer og
5 løsninger

Bedømelse af sexsite

http://www.xixworld.com

På forhånd tak
Avatar billede hermandsen Juniormester
22. februar 2003 - 03:31 #1
Du mangler lige:
[ADVARSEL: DETTE SITE INDEHOLDER BILLEDER DER KAN VIRKE ANSTØDENDE PÅ NOGLE MENNESKER. KUN HVIS DU ER 18 ÅR MÅ DU FORTSÆTTE IND PÅ SIDEN.]

Eller noget i den retning til stå i spørgsmålet... Der sidder mindreårige her inde! ;)

Nå, men vurdering... Tjaaa... Umiddelbart så ser der jo lidt tomt ud, meeeen det kommer vel på et senere tidspunkt! Om du vil gøre lidt mere ud af menu'en er op til dig, men umiddelbart synes jeg den virker lidt kedelig for et sex-site at være... Prøv også at lege med nogle andre farver... Ikke fordi dem du har er forkerte, men simpelthen for at du selv kan se om du synes noget andet er bedre... Her skal du desuden passe på at du ikke hænger dig op på en ide, men i stedet prøver at siden med nye øjne...

Hvorfor reloader siden forresten hele tiden? Det er virkelig træls!!! Din animerede gif nede i venstre hjørne som står beskrevet som "sexlist" bør du også tage væk... Der er ikke noget mere irriterende end at kigge på animerede gif's!

En ide til din billede-sektion var måske at dele dem op så du havde forskellige typer i forskellige afdelinger... Blondiner, brunetter, små bryster, store bryster osv....

Håber det var indput du kunne bruge til noget... Nu vil jeg i hvert fald i seng... :)

//hermandsen
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. februar 2003 - 06:40 #2
(1) Siden ser lidt trist og kedelig ud. Synes du skal skabe noget mere liv på siden brug evt nogle gode/venlige farver

(2) Kan godt lide at siden ikke er overklistret med reklamer, og der egentlig ikke er så meget forskel på en normal side og denne

(3) Det er meget let at navigere rundt på siden
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2003 - 07:21 #3
1. Få lavet et grafisk flot design til siden. det med mørke kasser er ikke lige sagen.
2. ved ikke hvilken størresle du har designet siden efter. men få den centreret på siden, hvis du ikke vil bruge hele siden's plads. og lav den enten til 100% med en indre scroll eller lav den i en størrelse og fjern der indre scroll.
3. fjern den ene counter og lav den sidste til kun at vise det lille C eller P logo. ingen grund til at reklamere med hvor mange besøgende man har, det kunne bruges imod en :)
4. hvorfor skal kontakt være et så vigtigt og stort et menu punkt på en adult side, hvor mange regtner du med skriver til dig ? gem det lidt af vejen.
5. få billederne til at åbne i et nyt vindue når man klikker på dem, ikke meget ide i at man ikke kan se hele billedet på engang ?

håber det kan bruges.

mvh.
Questis
Avatar billede htmlaga Nybegynder
22. februar 2003 - 11:55 #4
1. Der er ikke meget sex-side over den, det kan selvfølgelig opfattes både positivt og negativt. Det er da rart at slippe for alle de popups og animation en sådan siden plejer at indeholde. Det gør dog at siden bliver lidt kedelig. Og når indholdet samtidig er meget tyndt (i hvert fald på nuværende tidspunkt) er dette yderst uheldigt.
2. Du bør prøve at optimere designet til lidt større opløsninger ved f.eks. at centrerer siden.
3. Scrollen på siden 'sex-links' er anderledes fra de andre.
4. Billederne skal åbnes i et nyt vindue. Du skal måske overveje at tegne en licens på Express Thumbnail Creator, det ser meget uprofessionelt ud med deres link i bunden af billed-siden.
5. Der er utrolig mange slå- og stavefejl på velkommen-siden. (ikke at jeg selv er perfekt, det er bare en dårlig start) F.eks. 'forskæld' denne form for fejl må aldrig forekomme på et site med bare lidt respekt for sig selv.
6. Er det ikke noget med at advarslen (er du over 18) skal stå der før du kommer ind på selve siden. Se f.eks. http://erotik.jubii.dk/ de må i hvert fald formodes at have styr på formaliteterne.

Med venlig hilsen
Rasmus Aagaard
Avatar billede perhaps Nybegynder
22. februar 2003 - 20:20 #5
stavefejl: forskæld skal være forskel
Avatar billede medazza Nybegynder
22. februar 2003 - 20:22 #6
Simpelt site. Men hvad tilbyder du som alle de andre ikke gør, eller som man selv kan finde ved at søge i Google ?
Avatar billede justdoit Nybegynder
23. februar 2003 - 12:18 #7
Når du nu skriver på dansk, så burde du også oversætte de knapper hvor du springer frem til næste billede!! Så der ikke står next men næste!
Avatar billede dhreugh Nybegynder
24. februar 2003 - 20:37 #8
Det virker lidt underligt at cursoren ikke skifter til en hånd når man vil trykke på et af menu punkterne. Er det med vilje?
Avatar billede backside Nybegynder
26. februar 2003 - 00:52 #9
Brug ikke mere tid på det, han/hun lukker med et "luk" og snupper point selv.