Avatar billede pwn Forsker
05. november 2000 - 17:08 Der er 6 kommentarer og
9 løsninger

Hente en Homepage hjem

Hvorledes importerer jeg en hjemmeside fra Internettet?
Avatar billede bjavle Nybegynder
05. november 2000 - 17:20 #1
ER ikke helt sikker men prøv...
tryk på filer og tryk derefter gemsom...
så skal du huske at gemme den som webside; fuldstændig
/venlig hilsen bjavle
Avatar billede hyperactive Nybegynder
05. november 2000 - 17:38 #2
Hvis det bare er en enkelt side vælger du ganske rigtigt filer - gem som. Hvis det er et helt website skal du bruge et program til det, f.eks., WebStripper, som du kan finde på http://tucows.inet.tele.dk/preview/12870.html
Avatar billede pwn Forsker
05. november 2000 - 18:14 #3
Webstripper fungerer ikke - melder mgl dll.
Jeg har FrontPage 2000 - den må jeg kunne bruge til at hente - i øvrigt min egen - hjemmeside, som er blevet slettet fra harddisken.

mvh
paul
Avatar billede friiser Nybegynder
05. november 2000 - 18:48 #4

Du skal bruge et program der hedder BlackWidow som du også kan finde på Tucows. Det er et program jeg selv bruger, og det virker...

linket er her...

http://tucows.inet.tele.dk/adnload/930_28565.html

~friiser~

Avatar billede Jman Praktikant
05. november 2000 - 19:54 #5
du kan i FrontPage lave et nyt web-sted. Vælg importer fra File-menuen og så skrive den adresse du vil hente fra.
Her kan du også sætte kriterier for hvor mange niveauer, der skal hentes
Avatar billede proboss Nybegynder
06. november 2000 - 01:41 #6
hvis du har frontpage 2000 kan du gå ind på den side du vil hente, når du er på siden gå du til file og etit i frontpage her efter save den
Avatar billede slarp Nybegynder
10. november 2000 - 17:17 #7
hvis du bruger \"Mircrosoft Internet Explorer\" så kan du bare gå op under standard værktøjslinien og trykke på knappen \"rediger\" og så vælge at du vil redigere med frontpage. så får du siden ind i fronpage og kan så redigere i den og gemme den.

--Slarp--
Avatar billede pondus2000 Nybegynder
16. november 2000 - 12:37 #8
hvis du bruger \"Mircrosoft Internet Explorer\" så kan du bare gå op på værktøjslinien og trykke på knappen \"rediger\" og senere gemme filen i hardisken. Du kan måske gemme den under et helt andet navn. Men hvis du har gemt hele \"Web stedet\" kommer linkene til at gå i stykker.
Hvis du kun har FP express ,så kommer en masse ting til at se anderledes ud. Derfor er det bedre at have FP 2000.
Avatar billede friiser Nybegynder
16. november 2000 - 14:44 #9

Kan vi ikke få en afklaring og nogle pointz :)

~friiser~
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. november 2000 - 17:36 #10
JEG kan ikke få nogen af jeres ideer til at virke, har dog ikke afprøvet BlackWidow.

Jeg sidder med det samme problem som pwn :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. november 2000 - 18:11 #11
Jeg fandt ud af det i mit spørgsmål, kig her:
http://www.eksperten.dk/spm/33914
Avatar billede bukse Nybegynder
17. november 2000 - 23:01 #12
I FP2000 skal du gå i Filer - Ny - Websted - Vælg guiden importer Websted.

Så gi\'r resten sig selv.
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. november 2000 - 23:38 #13
Nope ikke det med at man skal have åbnet det bibliotek som man vil have det hentet til.
Avatar billede Jman Praktikant
20. november 2000 - 01:18 #14
-kommer an på om det er password-beskyttet
Avatar billede pwn Forsker
21. november 2000 - 15:57 #15
Nu er der så mange, der efterhånden har bidraget så jeg lukker spm. Jeg håber de få point er fordelt rimeligt. Jeg har stadig ikke fået trukket siderne ned, men giver det en chance, når tiden tillader det.

mvh

paul