Avatar billede hellbox Nybegynder
19. februar 2003 - 20:57 Der er 2 kommentarer

HJÆLP MIRC SIG PING PING PING

hey jeg håber der er en der kan hjælpe min vens pc har et problem med mirc den sig ping ping ping hele tiden unden at programmet er installeret han har prøvet at installere det og derefter afinstallere det uden resultat og når man søger efter mirc giver det ingen reslutater håber der er en der kan hjælpe
Avatar billede simonvalter Praktikant
19. februar 2003 - 21:07 #1
mirc kan da ikke sige ping når det ikke er instaleret .. sorry men det giver ingen mening det du siger.
Avatar billede hellbox Nybegynder
19. februar 2003 - 21:53 #2
jeg ved det men det er hvad der sker ??? jeg er også lost jag har selv været ude for det og der hjalp det at installere det men det er for sort det her :(