Avatar billede d-boy Nybegynder
19. februar 2003 - 20:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Soundblaster 4.1 = støj?

Har købt lydkort ,men har kun opnået en masse skraten og at lyden køre langsommere en den burde...
mit bundkort er  fra spacewalker af mærket AK32 og chipset via KT266, VT8366/VT8233 med monteret xp1800+ processor fra AMD Athlon..

Har hørt det er en kendt fejl og at en opdatering af chipset skulle hjælpe..men hvor finder jeg lige den?? ...har kigget på spacewalkers side uden held
Avatar billede d-boy Nybegynder
19. februar 2003 - 21:40 #1
Jeg har prøvet mig frem med forskellige ting og har opdaget at hvis jeg holder venstre museknap nede i et hvilket som helst vindue, så er lyden pludselig ok....uden støj og hastigheden er korrekt
Avatar billede d-boy Nybegynder
21. februar 2003 - 15:45 #2
hmm, det var der åbenbart ingen som kendte noget til, men skidt pyt.. har selv fået ordnet det ..
Avatar billede d-boy Nybegynder
21. februar 2003 - 15:46 #3
det hjælp med at genistallere windows