Avatar billede romolus Nybegynder
19. februar 2003 - 17:24 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Netværk i dos

Hejsa,
jeg skal bare lave en simpel forbindelse mellem 2 pc'er, jeg vil køre i dos men kan ikke lige huske et program til det! Kan i hjælpe
Avatar billede lassebm Nybegynder
19. februar 2003 - 17:37 #1
Avatar billede techie2300 Nybegynder
19. februar 2003 - 17:53 #2
I al beskedenhed vil jeg også pege på www.netbootcd.dk - CD'en indeholder et væld af DOS drivere til netværk og er lige til at sætte op imod f.eks en NT server.
Avatar billede romolus Nybegynder
19. februar 2003 - 18:18 #3
Tak for hjæ
Avatar billede romolus Nybegynder
19. februar 2003 - 18:18 #4
tak for hjælpen, jeg fandt på noget andet, så jeg deler pointene uden at have prøvet jeres forslag