Avatar billede jumbojet Nybegynder
18. februar 2003 - 15:52 Der er 5 kommentarer

Application fault

Efter at jeg har flyttet vores sites fra én IIS-server over på en anden, får jeg følgende fejl når jeg prøver at afvikle dem. Jeg har kørt en IISSYNC, så jeg regner med at jeg har fået alle indstillingerne med???

The server failed to load application '/LM/W3SVC/111/Root'.  The error was 'The server process could not be started because the configured identity is incorrect.  Check the username and password.
Avatar billede mort-gib Nybegynder
18. februar 2003 - 16:56 #1
-Mere info ønskes, men det ser ud som om at et virtuelt dir ikke er kommet med over...
Avatar billede jumbojet Nybegynder
19. februar 2003 - 07:21 #2
Jeg har ca. 50 sites kørende, og ingen virtuelle directory. Kan det være noget med logfilerne eller rettigheder?
Avatar billede mort-gib Nybegynder
19. februar 2003 - 09:10 #3
Ja sagtens w3svc er et log dir, prøv at kigge under security i din evenlog og se om du får nogle failed logs på den her, derefter check dine sites og se hvilket der ikke starter :-)

-Jeg har opdelt mine log filer per. website da marketing ("!#%¤"%&) gerne vil se stats for hvert website...
Avatar billede jumbojet Nybegynder
19. februar 2003 - 13:56 #4
Tror nærmere det er en service, men kan ikke finde ud af hvilken.
Avatar billede jumbojet Nybegynder
19. februar 2003 - 20:17 #5
Så lykkedes det at knække nøden. Skal åbenbart bare afinstallere IIS og installere igen, 2-3 gange så virker det.