Avatar billede bhp59 Nybegynder
17. februar 2003 - 00:38 Der er 1 kommentar

E-Smith Linux fjeraminstrastion

jeg har prøve at komme ind til webadmistrasion, men da vist jeg ikke hvad bre navn jeg skulle bruge. det har jeg fundet ud af nu tro jeg. "admin".
men jeg fik pille ved den inden jeg fik jeg fande ud af det med "ADMIN"
og nu kan jeg ikke komme til webside "http:// www/server-manager" fra win98 PC. Den skrive bare siden kan ikke viser. jeg da prøve at geninstall 2 gange med samme resutal, og jeg har sørge for at det var nystall.

Når den start op skrive den
disabled ved følgen
ntpd
diald
pppoe
sshd
men det mener jeg også den gjor da jeg kunne komme frem til at den skulle ha bruge navn og password

og det skal lige siges at jeg køre internet til E-Smith og så fra E-Smith i gemmen et anden net kort til denne PC og går på nette den vej i gemmen og det køre fin

håber at nogle kan fortælde hvad jeg skal gøre

det er en version 5.6

hilsen Bent
Avatar billede bhp59 Nybegynder
18. februar 2003 - 00:54 #1
jeg har få svaret et anden sted fra:

Under installationen gav du Esmith en intern IP adresse. Det er denne IP
adresse du skal bruge til at nå serveren med. Antag at du gav den ip:
192.168.0.1. Så skal du i Win98 browseren skrive:

http://192.168.0.1/server-manager