Avatar billede zaprap Nybegynder
12. februar 2003 - 18:00 Der er 11 kommentarer

Min computer overholder alt!?

Hejza allesammen..
Nu da jeg har købt og installeret "prisoner of war" på min computer, kan jeg ikke komme ind i spillet..
Når jeg dobbelt klikker på ikonet åbner den fint, men minimere nu vinduet med det.
når jeg dobbelt klikker nede på det sted og trykker enter kommer jeg ind i det, men kan ikke trykke på noget at for at komme igang med at spille...
Hvad er der galt?????
Avatar billede lrd Nybegynder
12. februar 2003 - 18:25 #1
prøv at ændre opløsning på grafiken
Avatar billede lrd Nybegynder
12. februar 2003 - 18:26 #2
se om ikke 800/600 får det igang
Avatar billede zaprap Nybegynder
12. februar 2003 - 19:03 #3
lrd <-- har jeg prøvet, men nothing work...
Avatar billede lrd Nybegynder
12. februar 2003 - 21:37 #4
Hvad med nye drivere?? har du directX 9.0
Avatar billede zaprap Nybegynder
12. februar 2003 - 22:04 #5
lrd <--- Nope, men den skriver den minimun skal bruge directX 8,1 som jeg har
Avatar billede serverservice Praktikant
13. februar 2003 - 10:46 #6
Installer nyeste directx 9.0 og find en version der passser til dit OS. Hvad kører du af windows? hvis det er w2000 findes der et pastch som kan justere opløsning i spil.
Evt geninstaller spil, var der fejl under install?

Hjalp det så?
Avatar billede zaprap Nybegynder
13. februar 2003 - 13:52 #7
DannyboYd...
har hentet det til min OS (win98) fra download.com ...
men det hjalp ikke..
jeg kan ikke komme ind i spillet nu, men har prøver geninstallere det
Avatar billede dach Nybegynder
15. februar 2003 - 03:31 #8
På vedlagte link, er en beskrivelse fra en fyr der også havde startproblemer. Han fandt en workaround med at genstarte spillet.
http://www.pcgameworld.com/gameuserreviews.php/id/1290/Prisoner_of_War/
Avatar billede lrd Nybegynder
12. marts 2003 - 19:34 #9
er her lukketid
Avatar billede serverservice Praktikant
12. marts 2003 - 20:01 #10
Lrd> Zaprap bestemmer selv hvornår han synes det fungerer ok.

Melder din pc om nogle fejl i windows?. W98 er først rigtig godt når det har været installeret oveni et par gange, pr. erfaring. men så kører det også fint i spil.
Alt er jo forudsat at din pc overholder hardware kravene til spillet. se i readme under "hardware requirements" er de opfyldt?
Avatar billede lrd Nybegynder
16. marts 2003 - 13:05 #11
han giver jo ikke feedback vel