Avatar billede cagge Nybegynder
02. november 2000 - 21:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kald af JavaScript med parameter ??

Jeg har én funktion i et javascript, men 10 websider, der bruger dette script.
Når scriptet afvikles på \"side1.htm\" skal scriptet afvikles med parameteren \"1\".
Når scriptet afvikles på \"side2.htm\" skal scriptet afvikles med parameteren \"2\".
Osv. !!!
Hvordan gøres dette ?
Avatar billede stigc Nybegynder
02. november 2000 - 21:58 #1
skriver du ikke bare ti forskellige kald på de sider?
Avatar billede hatecaps Nybegynder
03. november 2000 - 08:41 #2
jeg går ud fra at du indbygger skriptet i alle 10 sider med <script src=\"mitskript.js\"></script>
og at du har defineret funktionen med en parameter f.eks
function MinFunktion(p1) {

}

så kan du på hver af de 10 sider kalde funktionen med MinFunktion(1), MinFunktion(2)  o.s.v
Avatar billede cagge Nybegynder
03. november 2000 - 12:41 #3
Jeg takker hatecaps mille-fois - det virker - det kører - je suis content.
Avatar billede hatecaps Nybegynder
03. november 2000 - 21:20 #4
tres bien :-) moi aussi