Avatar billede prins Nybegynder
12. februar 2003 - 08:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Php

Hej, hvad laver den her?:

echo "<script>function lukwin() {parent.window.close();}</script>";

                    echo "<font face=Verdana size=4 color=#000000>Du er nu logget ud!";

echo "<SCRIPT LANGUAGE=javascript>

setTimeout(\"window.close()\", 500)

</SCRIPT>";
Avatar billede jensendk Nybegynder
12. februar 2003 - 08:21 #1
Den skriver en javafunktion ud til din htmlside.
Avatar billede avminarm Juniormester
12. februar 2003 - 08:21 #2
den lukker selv vinduet. der er timeout på = de 500, dvs den venter lidt og lukker så vinduet.
Avatar billede prins Nybegynder
12. februar 2003 - 08:24 #3
oki.. Den skulle have virket sådan at når man lukker vinduet hopper denne kode frem.
Avatar billede prins Nybegynder
12. februar 2003 - 08:24 #4
<script language="JavaScript">

  function MyExit() {

      window.open('chat_view.php?set=quit.php','nytVindue','width=200,height=200');

  }

</script>
Avatar billede prins Nybegynder
12. februar 2003 - 08:28 #5
Den virker ikke
Avatar billede prins Nybegynder
12. februar 2003 - 08:31 #6
elseif($set=="quit")

                    {

                    echo "<body onUnload=lukwin()>";

                    if($user[tb_online]>1) {

                    mysql_query("update tb_users set tb_online='1' where id='$uid'");

                    tb_send(0,0,addslashes("$user[username] logget ud

<script>remove_user($uid);</script>"),$user[c_room]);

                    add_log($uid,'Logget af chatten',2);

                    }

                    echo "<script>function lukwin() {parent.window.close();}</script>";

                    echo "<font face=Verdana size=4 color=#000000>Du er nu logget ud!";

echo "<SCRIPT LANGUAGE=javascript>

setTimeout(\"window.close()\", 500)

</SCRIPT>";
Avatar billede prins Nybegynder
12. februar 2003 - 08:31 #7
nogen der kan hjælpe?
Avatar billede exp Juniormester
12. februar 2003 - 08:41 #8
Avatar billede prins Nybegynder
12. februar 2003 - 08:58 #9
Ja undskyld titlen, men kunne ikke finde på andet.
Avatar billede prins Nybegynder
13. februar 2003 - 11:38 #10
Nogen der kan hjælpe? Det den skal gøre er at åbne et nyt vindue når et andet lukkes. Jeg har en chat, når man så ønsker at lukke chat vinduet ned. Så skal der springe en popup op og kører den der:
if($user[tb_online]>1) {

                    mysql_query("update tb_users set tb_online='1' where id='$uid'");

                    tb_send(0,0,addslashes("$user[username] logget ud

<script>remove_user($uid);</script>"),$user[c_room]);

                    add_log($uid,'Logget af chatten',2);

                    }

                    echo "<script>function lukwin() {parent.window.close();}</script>";

                    echo "<font face=Verdana size=4 color=#000000>Du er nu logget ud!";

så man logges ud af db
Avatar billede prins Nybegynder
16. februar 2003 - 18:36 #11
Avatar billede avminarm Juniormester
18. februar 2003 - 08:49 #12
du fik dit svar p´å det første sprg, men napper points selv - hmmmmmmmmmmm ;-/