Avatar billede arg3nto Nybegynder
11. februar 2003 - 16:33 Der er 1 kommentar

meget langsomt...

Vi har lige opgraderet vores adsl linje fra 512 til 1024.. vi deler det over 2 computere. mit problem er at efter opgraderingen saa har det koert enormt langsomt paa den ene computer mens den anden koerer helt fint. Den der virker optimalt har windows XP og den anden har win2000.
noget mystiskt er at det er kun i windows det koerer langsomt(naar jeg aabner hjemmesider og proever at downloade 300bytes/s). saa jeg chekede min MS til diverse sites med commandopromt og MS ligger paa 10-20. ogsaa i spil koerer det fint med pingen...
Kan dette vaere en virus eller skal jeg opgradere min IE browser eller hvad kan problemet vaere ? maaske muligt jeg skulle opgradere til XP?(som jeg helst vil undvære)
tak på forhånd
Avatar billede arg3nto Nybegynder
04. februar 2004 - 00:00 #1
Uløst problem.