Avatar billede prins Nybegynder
10. februar 2003 - 20:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Login problem

Når jeg logger ind, kommer den med en fejl, at jeg skal sende oplysningerne igen. Er der evt. en fejl i denne kode:

elseif($go=="login")
            {
            if($l_user&&strlen($l_user)!=0||$l_password) {
            $get_user_info = mysql_query("select password,id,ip_sec,tb_admin from tb_users where username='$l_user'");
            $tmp_user = mysql_fetch_array($get_user_info);
            if(mysql_num_rows($get_user_info)<1) { $error .=$e_nouser; }
            if($tmp_user[password]!=$l_password) { $error .=$e_password_wrong; }
            if($tmp_user[tb_admin]==-1) { $error .=$e_closeduser; }
            if($tmp_user[tb_admin]==-2) { $error .="Ikke log ind på bots brugere<br>"; }
            $uid = $tmp_user[id];
            }
            include("chat_get_user.php");

            if(isset($password)&&$password!=$user[password]) { $error .=$e_password_wrong; }
            // END
Avatar billede prins Nybegynder
10. februar 2003 - 22:52 #1
nogen der gider hjælpe??
Avatar billede miraculix Nybegynder
10. februar 2003 - 23:18 #2
Der er ikke noget i den kode du har postet, der kan få den til at bede dig sende oplysningerne igen. Om der i øvrigt er fejl i den kode du har postet, er svært at gennemskue men det ser ikke umiddelbart sådan ud.
Avatar billede prins Nybegynder
12. februar 2003 - 14:01 #3
luk