Avatar billede mathsk Nybegynder
08. februar 2003 - 19:08 Der er 10 kommentarer

lyd i mafia?

i spillet mafia, har jeg det lyd-problem at stemmer, biler og alt muligt, lyder som mus... aner ikke hvad jeg skal gøre...
jeg har forsøgt med at opdatere mine drivere, men det virker ikke

mit mobo: k7sem: chipset: sis730..
Avatar billede mathsk Nybegynder
08. februar 2003 - 19:09 #1
jeg har prøvet med sisaudio drivers: 7012 og 7018
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. februar 2003 - 19:12 #2
har du prøvet at slå "software mixing only" til?

Ved ikke om det hjælper
Avatar billede mathsk Nybegynder
08. februar 2003 - 19:18 #3
har lige prøvet.. virker ikke.

he he.. menneskerne lyder som "chip og chap"
Avatar billede ronster762 Nybegynder
08. februar 2003 - 19:22 #4
Hos mig lyder alle folk der ikke lige er med i historien's vigtige dialog som du beskriver...
er altså bange for det er meningen :'(
Avatar billede mathsk Nybegynder
08. februar 2003 - 19:24 #5
neej, det kan ikke passe, for jeg haft det før, med et andet mobo, og der lød det fint.
Avatar billede ronster762 Nybegynder
08. februar 2003 - 19:28 #6
OK morsomt :)
jeg har spille næsten hele spillet i gennem i den tro at det skulle være sådan...
er du sikker på det ikke er fordi du har haft 2 forskellige versioner?
har nemlig hørt om at der skulle være en patch der fik det til at lyder normalt
Avatar billede mathsk Nybegynder
08. februar 2003 - 19:31 #7
FEDT!! den bliver jeg nød til at eje.. jeg mener helt bestemt det var den samme version.
Avatar billede ronster762 Nybegynder
08. februar 2003 - 19:34 #8
ok good luck, skriv endelig en kommentar hvis du finder den...
kunne også godt bruge den ;-)
/ronster
Avatar billede dexza Nybegynder
18. marts 2003 - 18:16 #9
hvilket styresystem har du??? nogle gange kan XP godt fucke lidt i det med spil..... Jeg har også Mafia og XP, men det hele virker fint. Måske er der en patch der kan få det til at virke, ligesom med GTA3
Avatar billede zippy2 Nybegynder
25. april 2003 - 10:49 #10
Jeg havde samme problem men med det nye patch så virker lyden fint på min computer. Du kan hente det på www.mafia-game.com

Zippy2