Avatar billede pezzo Nybegynder
08. februar 2003 - 11:02 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Hvad synes du ??

Hey!

Har lige mit private site, http://privat.pezzo.dk , som jeg kunne tænke mig lidt feedback på !

På forhånd tak...
Avatar billede izemate Nybegynder
08. februar 2003 - 11:08 #1
Selve designet er flot, men der er lige et par ting:

Den tager for langtid at loade.
den skal loade på hver side og det tager tid for os med isdn :)

Top banneret er alt for tomt der mangler lidt mere lir!

Der hvor der står velkommen kunne man godt lave med lidt grafik, og teksten neden udner er alt for sammen presset (css) ;)
du gør det igen under arbejde, og det gør det bare svært for os andre at læse hvad du skriver :)

<\\izemate
Avatar billede askeb Nybegynder
08. februar 2003 - 11:09 #2
topbanneret er for højt...billedet i det er også strukket i overkanten meget..det fylder næsten halvdelen af siden!!! hvis det skal gøre det skal der være meget mere grafik...pas på med dit indhold. Når du skriver yndlinsret=mad så tænker folk, vi er vist havnet på en useriøs side...er de det????
OG HVIS DIN TAGWALL ER NEDE så skal der SELVFØLGELIG ikke være et link...du bliver nødt til at tænke på hvordan du selv surfer...læser du alt det der står? Nej,vel?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. februar 2003 - 11:14 #3
(1) Loade tiden er helt ok her

(2) Enig i at du skal lave et eller andet i toppen, evt skal du bare skære noget af det af, så siden ikke bliver så høj, og du undgår scroll.

(3) Flot lavet med chart-logoet, meget anonymt

(4) Hvad har det billede, af de ledninger med din side at gøre? Alle dine billeder er placeret ude i venstre side og det gør hele siden skæv, den er ikke i ligevægt

(5) Menuen er nem at betjene
Avatar billede pezzo Nybegynder
08. februar 2003 - 11:16 #4
izemate > Load tiden kan nok blive bedre ved at gøre topstykket mindre som i siger.. måske jeg skulle fjerne det CSS som gør teksten sammentrækt

askeb > seriøs og seriøs side ved jeg ikke rigtig, er jo til privat forbrug.. det er nok mere min erhvervs side som er seriøs ;)

jakobclausen > det med billederne i venster side gør siden skæv, hva skulle man evt. gøre så at det blev bedre ?? fordi de billeder har jeg sat ind for at give lidt indhold og noget grafik...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. februar 2003 - 11:23 #5
Jamen det er også fint med billederne, giver lidt liv til siden. Synes bestemt ikke at du skal smide dem væk, du skal bare placere dem et andet sted på siden.

En ide kunne være at trykke siden lidt sammen i bredden og så lave tekstlinierne kortere, så du har velkommen over i venstre side og billedet i højre
Avatar billede pezzo Nybegynder
08. februar 2003 - 11:24 #6
Vil lige se på det... Har en PSD fil på min top som skal gøres mindre men kan bare ik finde den :(
Avatar billede askeb Nybegynder
08. februar 2003 - 11:26 #7
så syns jeg du skal gøre banneret lidt mere tydligt...det flyder sådan lidt ud i det andet...
Avatar billede 8 Nybegynder
08. februar 2003 - 22:46 #8
Godt udgangspunkt - men der er lige finesserne.....

Hvad laver det billede ude til venstre?? Har det noget med noget at gøre? Billeder er gode, ''et billede ka sige mere end 1000 ord'' - Men det kan altså også være lige så malplaceret...

Du burde lave lidt mere linieafstand mellem teksten. Fx. under ''arbejde'' er det svært at læse.

Vil du have flere kommentarer....? :)

Ved ikke om alle undersiderne er helt færdige?? Synes fx. der er meget ''tomt'' under ''venner''.