Avatar billede holm14 Nybegynder
05. februar 2003 - 15:05 Der er 25 kommentarer

HASTER!!!

Hey

jeg mangler at få skrevet et lille brev/stil til en ven,(på tysk) om hvorfor man er løbet hjemmefra, hvor man tager udgangspunkt i at det er ens forældre der er problemet (for en person i teenages alderen)
udgangspunktet r at den skal fylde en halv/
kvart A4 side...

PÅ FORHÅND TAK

Ps. haster:/
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2003 - 15:06 #1
så kom da igang
Avatar billede Spotgun Seniormester
05. februar 2003 - 15:09 #2
Lav dog selv dine lektier.
Avatar billede holm14 Nybegynder
05. februar 2003 - 15:10 #3
skal selvfølgelig ikke være skrevet på 100% korekt tysk!!!!! men som en 1g'er
Avatar billede frost11 Nybegynder
05. februar 2003 - 15:11 #4
come on kun en halv side det kan da ikke tage meget mere end højst 10 min
Avatar billede holm14 Nybegynder
05. februar 2003 - 15:13 #5
hov hov godt ord igen*GG*

det er jo bare et tilbud..
Avatar billede holm14 Nybegynder
05. februar 2003 - 15:14 #6
let opg. til 200 point >take it or leave it!!!!!!<
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2003 - 15:16 #7
Ist mein frankfurter auf meinem tisch angeboten gewurden oder ist mein pflicht in den pflichttasche gestocht?
Nein - den beierhund nach Groschtsz sind lange gestorben!

Aber ich will dich viel glück mit deinem aufgabe wunchen!
//Hansi

(Ich weiss - mein deutch stinkt)
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2003 - 15:17 #8
Hov! - det skulle have været et svar :o)
Avatar billede cdc Novice
05. februar 2003 - 15:18 #9
ich habe hoyte nach house gegangen gevissen. Varum, meine mutti und papa bist sher svärige zu bi nach house mit

Så har du en start
Avatar billede holm14 Nybegynder
05. februar 2003 - 15:20 #10
KEIN!>hansiHanZ(;
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2003 - 15:21 #11
nein doch - ich hatte auf zweihundert points gedacht - aber ich bekomme keine - wie Finland in MelodiGrandprix!

Schade!!
Avatar billede holm14 Nybegynder
05. februar 2003 - 15:22 #12
med den start skal det nok gå galt!!*ggG*
Avatar billede ladyhawke Novice
05. februar 2003 - 15:25 #13
http://www.rush.dk/god_titel.php

Og lav dog dine lektier selv, det er jo meningen at du skal lære noget af det...
Avatar billede holm14 Nybegynder
05. februar 2003 - 15:37 #14
jaja... men så er det jo også lige for det første,

1 at det er min sag og ikke nogen andres, hvad jeg har tænkt mig at lave og ikke lave!!!!!!

2, bliver jeg nød til at gå året om hvis den ikke bliver afleveret idag, og jeg har andre og vigtigere ting at tage mig til!!!

3, jeg tror ikke det er meningen at eksperten skal fungere som en brevkasse.. udfør opgaven eller hold dig væk!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2003 - 15:40 #15
sjovt som andre ting kan være vigtigere end at gå et år om :o)
*...men sådan er der jo så meget......*

Held og lykke med dit andet år som 1G'er :o)

//Hansi

PS. Tror nu heller ikke det er meningen at Eksperten skal fungere som snydehjælp for de dovne ;o)
Avatar billede holm14 Nybegynder
05. februar 2003 - 15:47 #16
det har du så ganske ret i..
jeg skal sku nok få skrevet det lort..
men det er jo en mulighed
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2003 - 15:54 #17
sandt nok - men for kaffe da - det tager jo kun en time - det er da værd at ofre.
Du skal jo bare have et 6-tal :o)

pøjpøj med det!
Avatar billede holm14 Nybegynder
05. februar 2003 - 16:07 #18
ja sikkert... og ekspertens motto er vel også "det tager kun 10min" eller noget i den stil.... men det lader det åbenbart ik til... >>nederen man ikke kan gi' flere point mer...<<
Avatar billede bearhugx Nybegynder
05. februar 2003 - 16:33 #19
jeg tror næppe at flere points ville give flere "seriøse" henvendelser...

Efterhånden tror jeg at ekspertens brugere, over en bred kam, er ret trætte af skulle være "opgave-centralen" for dovne 1. g'ere...

Hvis din "stil" kun skal være ½-1/4 side lang, så kan det da ikke tage dig mange sekunder at lave ... Selv hvis du formulerede din historie på dansk og så slog (vitterligt) hvert eneste ord op i ordbogen, så ville jeg gætte på at du var færdig om ca en ½ time... (hvilket er korte tid, end der pt. er brugt på dette spørgsmål)

Og taget vigtigheden af denne stil i betragtning (at gå et år om er en betydlig faktor), så tror jeg virkeligt ikke , at du evner at prioritere ordenligt, hvis du virkeligt mener at du har "vigtigere ting at tage dig til"...

Men, hey, set på den anden side - hvis _DU_ ikke gider at "tage dig sammen" til at skrive et sølle tysk notat på en ½ side - så tror jeg heller ikke at _DU_ gør dig fortjent til at bestå 1.g.
("Ansvar for egen læring", er det ikke det, de hele tiden prædiker med --- Måske var der en slet skjult sandhed i de ord! ;-)

Ang. dit punkt 3, så vil jeg da give dig ret - Eksperten er ikke en brevkasse --- Eksperten er et IT-videndelingsforum!!  Det baserer sig på at udveksle viden omkring IT-relatede emner...
Jeg er måske ikke den klogeste - men at lave tyske stile for dovne 1.g'ere kan jeg ikke få ind under den hat...

Så anledt af dit punkt 3 >>
jeg tror ikke det er meningen at eksperten skal fungere som "produktionsvirksomhed for dovne studerende".. [så] stil IT-relevante spørgsmål  eller hold dig væk!!!!!

/Søren Munk Skrøder
Avatar billede cdc Novice
05. februar 2003 - 17:30 #20
og bearhugx-> hvorfor laver du så et svar....
Avatar billede cdc Novice
05. februar 2003 - 17:32 #21
holm14 hbvor for går du ikke ind på skole opgavecentralen
Avatar billede cdc Novice
05. februar 2003 - 17:33 #22
Avatar billede bearhugx Nybegynder
05. februar 2003 - 17:45 #23
/cdc >> jeg ved ikke, hvorfor jeg lige vaglte "svar" istedet for "kommentar"--- nok fordi jeg betragtede det som "mit svar" på denne opfordring...
Avatar billede ctacta Nybegynder
05. februar 2003 - 18:48 #24
Du er da en ynkelig unge der aldrig bliver til noget her i livet. Føj for pokker holm14....
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2003 - 18:50 #25
gir andre ret lav selv dine lektier og EN BEDRE OVERSKRIFT TAK