Avatar billede bertels Nybegynder
05. februar 2003 - 12:26 Der er 1 løsning

"Luk vindue"-knap

Jeg benytter ofte miniature billeder på hjemmesiden. Når jeg så åbner det "rigtige" billede kunne jeg tænke mig at der kom en "luk"-knap på (mener at have set det).
Kan man det uden at billedet er lagt ind på en egentlig html-side ?

Mvh bertels
Avatar billede keysersoze Guru
05. februar 2003 - 12:32 #1
nej - hvis billedet ikke er "kodet" ind på en html-side kan du ikke få din egen luk vindue-knap - hvis du vil have det skal du programmere det i html

<a href="java script:window.close();">luk</a>