Avatar billede jokke Nybegynder
04. februar 2003 - 23:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg har et 4 gb Mysql dump, jeg skal splitte op i 4 filer,

Er der nogle der kender et text file splitter program der virker til en 4gb stor fil, dataen skal skilles præcist, altså virker normale fil splittere ikke, fordi de putter data ind til gen etablering af filen

Tak på forhånd
Avatar billede supernewbie Nybegynder
04. februar 2003 - 23:24 #1
What.. sikke en stor dump :D
Avatar billede jokke Nybegynder
04. februar 2003 - 23:28 #2
jo tak og mega besværlig tak :)
Avatar billede b_hansen Novice
06. februar 2003 - 07:55 #3
Jeg kender ikke nogen programmer, der kan løse denne opgave. Men derfor kan de da sagtens findes *S*

Men jeg vil hellere foreslå en lidt anden indgangsvinkel til en løsning. Prøv at dele din originale forespørgsel op, så du får nogle mindre delresultater. Det giver ganske vist nogle flere forespørgsler, men til gengæld er du så fri for dit problem med så store filer.
Avatar billede jokke Nybegynder
06. marts 2003 - 00:18 #4
tissemand
Avatar billede b_hansen Novice
06. marts 2003 - 08:05 #5
meget klog kommentar......