Avatar billede hullemanden Nybegynder
04. februar 2003 - 12:02 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

finde adressekartotek på gammel hdd

hej, jeg har fået ny pc, og sat min gamle hdd over i som slave. nu vil jeg gerne have mit adressekartotek frem i outlook, hvordan gør jeg det?
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 12:04 #1
Du har vel lavet en backup af det?
Avatar billede avlund Nybegynder
04. februar 2003 - 12:04 #2
Det kommer an på hvordan du har eksporteret det. Hvis du ikke har det endnu, er det smarteste nok i virkeligheden at skifte harddiske ud igen, gå ind i din gamle Outlook, eksportere dit kartotek, skifte harddisk igen og så importere det til din nye Outlook.
Avatar billede hullemanden Nybegynder
04. februar 2003 - 12:05 #3
aha.... æv kan man ikke bare gå ind og finde filen et sted på den gamle hdd, og så importere derfra?
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 12:06 #4
Ellers smid den tilbage og eksportet en backup af adressekartoteket, du kan også gøre det med konto information så du ikke skal sætte den op igen.
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 12:08 #5
Det ville være for let over netværk at hente andres informationer på den måde. Derfor skal du eksportere fra programmet.
For øvrigt altid en god ide at have en backup på en cd hvis noget skulle gå galt.
Avatar billede hullemanden Nybegynder
04. februar 2003 - 12:10 #6
hmmmmmmm...... nu er det bare sådan at den gamle hdd med win 98 (me på den nye) ikke vil starte op selv...! den fejler under indlæsningen af windows med en eller anden lam beskyttelsesfejl. men alle filerne er der stadig!
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 12:11 #7
Så bliver du nød til at lave en rep af windows på den gamle hd.
Avatar billede hullemanden Nybegynder
04. februar 2003 - 12:12 #8
kan man det med 98? hvorn?
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 12:14 #9
Mener jeg da godt du kan. I med cd´en og se om du ikke for mulighed for rep.
Ellers med en bootdisk. Er ret sikker på at man godt kan.
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 12:15 #10
Mener du skal starte en installation af windows, der for du mulighed for at lave en ny inst. eller en rep.
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 12:17 #11
Jeg laver en backup af konto, adresser og mails en gang om ugen og smider det over på et netværks drev. Overskriver efterhånden. Ville være en god ide fremover. Så havde du ikke haft dette problem.
Men det overvejer du vel også nu?  *G*
Avatar billede snowball Novice
04. februar 2003 - 12:18 #12
hullemanden: Hvis du brugte Outlook Express, så prøv at søg efter en .wab fil på din gamle harddisk - mener den ligger et sted inde under C:\Windows. Hvis det er Outlook, så skal du søge efter en .pst fil !

Ud fra en af de filer burde du kunne importere dit kartotek.

Snowball
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 12:37 #13
snowball>> Så får du dine mails, ikke adresser. (Outlook)
Avatar billede backside Nybegynder
04. februar 2003 - 12:43 #14
Passer ikke det jeg siger, du får dine private mapper, inkl. kontakt personer.  ;)
Avatar billede hullemanden Nybegynder
04. februar 2003 - 12:55 #15
ja man skal ikke tro på alt hvad i skriver  ;)

snowball vinder, det virker, læg et svar snowball
Avatar billede snowball Novice
04. februar 2003 - 13:03 #16
Svar ;)

Snowball