Avatar billede flash_gordon Nybegynder
03. februar 2003 - 19:11 Der er 8 kommentarer

Problemer med grafikkort

I går satte jeg en computer op. Installerede Win98 på den, og begyndte at installere drivere til den. Det gik fint indtil at jeg installede mit Geforce4 Mx/Ti VGA card. Efter at jeg har installeret og er i gang med at genstarte stopper min pc med at indlæse Win98, og så får jeg følgende fejlmeddelse
'Under Initialisering af enheden IFSMGR:
Windows-beskyttelsesfejl. Du skal genstarte computeren.'

Men når jeg prøver at genstarte når jeg til selvsamme sted med selvsamme fejl.
Jeg kan i fejlsikret tilstand, uninstall'e grafikkortet, og så kan jeg starte den op i normal tilstand, uden at der kommer nogen fejl.
Og jeg har prøvet at formatere og installere det hele igen. Det hjalp ikke.

// Flash Gordon

PS: Er det her den rette katagori, og hvis ikke kan jeg så blive henvist til rette katagori?
Avatar billede maingano Nybegynder
03. februar 2003 - 19:21 #1
Du kan gå ind på Nvidia og finde den nye driver til grafikkortet. Derefter afinstallere du kortet i tilføj/fjern. Så installere du den nye driver du fandt
Avatar billede maingano Nybegynder
03. februar 2003 - 19:22 #2
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
03. februar 2003 - 19:23 #3
gå ind på Nvidia? Mener du deres hjemmeside?
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
03. februar 2003 - 19:37 #4
Ok. det prøver jeg.
Avatar billede maingano Nybegynder
03. februar 2003 - 19:38 #5
ja der kan du finde den driver der passer til dit kort min ven. Eller vender du bare tilbage *SS*
Avatar billede maingano Nybegynder
03. februar 2003 - 19:51 #6
lykkedes det ven
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
04. februar 2003 - 16:48 #7
Nu har jeg prøvet at installere den nye driver men desværre med samme resultat.
Nu har jeg talt med dem jeg købte computeren fra og de foreslår at jeg sender den. Men da det tidligst bliver i morgen er jeg stadigvæk åben for forslag.
Avatar billede maingano Nybegynder
05. februar 2003 - 09:30 #8
Kan desværre ikke hjælpe mere så *S* ha det godt og held og lykke