Avatar billede tinne-s Nybegynder
03. februar 2003 - 17:58 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger
Avatar billede tinne-s Nybegynder
03. februar 2003 - 18:08 #1
Avatar billede jefa Nybegynder
03. februar 2003 - 18:22 #2
Canon BubbleJet S200 A4 Inkjetprinter
Hvis du har USB 2.0 Canon Bubble Jet S200X
Avatar billede tinne-s Nybegynder
03. februar 2003 - 19:49 #3
Okay er Epson ik bedre, det kan godt være jeg har fået det forkerte indtryk. Den ser bare god ud :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
03. februar 2003 - 20:13 #4
>> tinne-s 100 p. for et sådant spørgsmål er alt for meget :)

Ved ikke hvor mange sider du har tænkt dig at skrive ud - og er du sikker på det skal være en kombineret farve/sort hvid ?

Ved godt at alle dine 4 valg ser meget lovende og billige ud, men rent toner-mæssigt er de økonomisk urentable medmindre du skriver meget få sider ud.

Canon er normalt meget gode til at lave farveprintere, men hvis du ikke vil bruge alt for mange penge, og samtidig vil have noget der er bare nogenlunde - læner jeg nu mere til denne her HP printer:
http://www.proconsult.dk/katalog/m_pr/s_pr-inkjet/pr-office/pr-c6436a.html

Dog vil jeg sige, at skulle jeg købe en farveprinter er vi ude i langt mere uhyrlige priser - og minimum 12.000,00 men jeg tager nu også livet af mange træer :))

Hvis du derimod heller vil have en mere rentabel laser printer (ikke farve) er denne her et udemærket køb til ikke alt for mange penge (og du har mulighed for at sætte mere ram i kræet - en ikke ringe mulighed)

Den koster lidt over 2000, og er i den meget dyre ende set i forhold til dine farveprintere - MEN du får høj opløsning 1200 x 600, 14 s/m og du kan printe ca 6000 sider ud inden toneren skal udskiftes

http://www.proconsult.dk/katalog/m_pr/s_pr-laser/pr-laser-d/pr-ml1450.html
Avatar billede iq-n Nybegynder
03. februar 2003 - 20:32 #5
Lad være med at kigge på printerne kig på prisen for nye blækpatroner. Du kan komme til at betale store formuer på dem...
Avatar billede jones_net Nybegynder
03. februar 2003 - 20:32 #6
Hvis du vil overveje laserprinter, så se evt. dette spm: http://www.eksperten.dk/spm/309925

Brother HL 1230 til 1700 - 1800,-

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
03. februar 2003 - 20:33 #7
tinne-s>> Vær lige opmærksom på, at Computerstore oplyser priser excl. moms!! Det står i bunden af deres side... Der er desværre flere der er blevet snydt af dette - incl. undertegnede:-(

/J
Avatar billede jefa Nybegynder
15. marts 2003 - 12:02 #8
Lukketid
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. april 2003 - 19:14 #9
>>tinne-s hvordan går det med printerkøbet ??
Avatar billede tinne-s Nybegynder
18. april 2003 - 10:08 #10
Hmm det er gået lidt i stå, pengene rækker ikke helt til de der du snakker om :(
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
22. april 2003 - 21:34 #11
;) kan godt betale sig hvis du venter lidt, så du har pengene til en ordentlig printer.
Avatar billede tinne-s Nybegynder
01. januar 2004 - 16:37 #12
printerkøbet er blevet udskudt, men jeg takker for hjælpen :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
02. januar 2004 - 11:03 #13
selv da og godt nytår :)