Avatar billede magger Novice
01. februar 2003 - 18:40 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

MP3 til Wave?

Hejsa.
Har brug for et hurtigt svar på, hvordan jeg i Winamp 3 får lavet mine mp3 filer om til wave filer?
Håber I vil hjælpe hurtigt.

/magger
Avatar billede doggy82 Praktikant
01. februar 2003 - 18:44 #1
Det kan du ikke med Winamp !! men du kan prøve den her:
http://www.mightsoft.com/mp3_wave_maker/mp3_wave_maker.htm
Avatar billede tnielsen Nybegynder
01. februar 2003 - 18:45 #2
Under output i preferences vælger du "Disk Writer"
Avatar billede tnielsen Nybegynder
01. februar 2003 - 18:46 #3
Hov ... 3-tallet var lige smuttet
Avatar billede doggy82 Praktikant
01. februar 2003 - 18:48 #4
Avatar billede magger Novice
01. februar 2003 - 18:49 #5
doggy82: Hmm... jeg ved man kan i nogle af de tidligere versioner af Winamp, for det har jeg gjort 100 gange, men hvor man gør det i 3'eren er et godt spørgsmål...
tnielsen: hvor finder du Output? Jeg har været igennem hele preferences og kan ikke finde den. Er det bare mig eller???
/magger
Avatar billede tinne-s Nybegynder
01. februar 2003 - 19:09 #6
Prøv den her CDEX
http://download.com.com/3000-2140-10138504.html?tag=lst-0-1

Rigtig let .. Bare installer og så går det af sig selv :)
Avatar billede double-g Juniormester
01. februar 2003 - 19:10 #7
Hvis du vil gøre det i  WinAmp 3, så skal du installere det plug-in der hedder DiskWriter.

http://www.winamp.com/components3/browse.jhtml;$sessionid$IGJHMYKM2LXL5TN241HRCYY?categoryName=Output

derefter kan du højreklikke på et nummer i playlisten og vælge convert
Avatar billede magger Novice
01. februar 2003 - 19:36 #8
Tak for svar til jer alle! Jeg har fordelt points - håber det er ok.

I øvrigt blev løsningen at downloade den gamle winamp... :-)

/magger