Avatar billede dytti Novice
31. januar 2003 - 01:53 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

datakabel fejlmeddelelse

jeg har en nokia 3210, et datakabel og en com port, men jeg kan fa***** ikke få forbindelse til noget software. f.eks. siger unlocker at jeg skal tjekke strøm og kabel. Andre programmer kan ikke "læse" telefonen,
Hvad dælen er der galt??? Er det min com-port?
Kablet har 4 "pinde" og en kontakt der kan stå på F eller M, hvor skal den stå??
Jeg har tjekket strøm på tlf osv. osv.

Hjælp mig - og der vanker point så det basker
Avatar billede the_snow Nybegynder
31. januar 2003 - 02:13 #1
kan du overhovedet få "gang" i mobilen og sidder simkortet i selve "plugin"... på kablet ?
Avatar billede dytti Novice
31. januar 2003 - 02:53 #2
Mobilen - som jeg har købt på loppemarked, er låst og uden simkort, kan godt "startes". Der er ikke noget plugin på kablet.
Avatar billede dytti Novice
31. januar 2003 - 12:50 #3
jeg tror selv at jeg er på sporet af noget.
det har vist noget med hastigheden på com-porten at gøre.
men hvad er den rigtige hastighed?????
Avatar billede robotten Praktikant
03. februar 2003 - 14:23 #4
Avatar billede robotten Praktikant
05. februar 2003 - 08:58 #5
hmmm... at afvise uden yderligere kommentar?
Avatar billede dytti Novice
05. februar 2003 - 13:11 #6
Jeg undskylder meget. Du har ret - det var ubehøvlet.
Dit link gav mig gode oplysninger, men desværre ikke en løsning.
Jeg har nu fundet ud af at det er win xp der laver ged i den,
så jeg tror jeg vil prøve at lave en partion med win 98 på den ene.
Endnu en gang - sorry ;-)
Avatar billede robotten Praktikant
05. februar 2003 - 14:19 #7
Helt i orden. god ide, med at gå et skridt tilbage mht. styresytem. Xp er ikke for fiffig til lidt ældre software.
Avatar billede robotten Praktikant
11. februar 2003 - 14:42 #8
Lukker du?
Avatar billede dytti Novice
12. februar 2003 - 10:59 #9
Jeps - spørgsmålet er hermed lukket.
Tak for hjælpen
Avatar billede robotten Praktikant
12. februar 2003 - 11:33 #10
Ok. Husk selv at ligge et svar, og acceptere dette. Ellers vil spm'et stadigt stå åbent.
Avatar billede robotten Praktikant
19. februar 2003 - 19:38 #11
Hallo?
Avatar billede the_snow Nybegynder
20. februar 2003 - 00:48 #12
robotten > og hvis du nu samtidigt stoppede med at spamme dette indlæg... som er uddebatteret... så vi andre ikke får overspammet vores E-mail :-s

*TSK TSK TSK*
Avatar billede robotten Praktikant
20. februar 2003 - 08:39 #13
the_snow>> Er bare ved at rydde op i de spm., jeg deltager i. At du så uheldigvis deltager i et spm. stillet af en bruger der (tilsyneladende) bagefter bare ignorer os, er ærgeligt. Ønsker du ikke selv en happy ending på dette spm (læs: at spm'et bliver lukket)

Men ok, giver pdytti en chance for at regerer her, ellers stryger der en anmeldelse af sted for manglende reaktion i sit spm.

Ps til dytti:
Et spm. lukkes ved, at der accepteres et svar. Er der ikke noget svar, kan der selv ligges et, der så accepteres. Ellers udbedes der svar fra de brugere, der synes at have hjulpet mest.

Så er det vist uddebateret *s*
Avatar billede the_snow Nybegynder
20. februar 2003 - 18:40 #14
robotten > om vedkommende lader sit spørgsmål stå åbent er vel hans egen sag, hvis han ikke mener/syntes nogen har besvaret det... desuden er det jo ham der mister points ved det, derfor kan jeg ikke lige se du skulle have så stor interresse i at få ham til at lukke dette spørgsmål hvis han ikke ønsker/har lyst at gøre dette.
Avatar billede dytti Novice
24. juli 2003 - 10:48 #15
Ja ja - vi kan vel alle ha' en dårlig dag, og glemme ting.
Det var Win WP der lavede ged.
Beklager at jeg har glemt at lukke. Det er hermed gjort.
Avatar billede lrd Nybegynder
24. juli 2003 - 10:52 #16
flot du nakker point selv!!
Avatar billede robotten Praktikant
24. juli 2003 - 11:15 #17
dytti>> Tak, det var dejligt, så er der det gule flag mindre. Skidt med point, du fandt jo selv løsningen i dette tilfælde.
Bare husk, at den ikke går hver gang ;)