Avatar billede angelone Nybegynder
29. januar 2003 - 23:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Notes 6.0 - MAC sender Worddokumenter som .hqx attachments

Hejsa,

Vi har en bruger hvis Notes 6.0 - MAC pludselig er begyndt at sende attachede Worddokumenter pakkede.

Det sker umiddelbart kun når der sendes dokumenter til PC'ere. Så bliver de sendt i formatet "filnavn.doc.hqx". Jeg kan ikke finde ud af hvor dette skulle være blevet sat i klienten/serveren.

Er der nogle der har nogle gode idéer/tanker?

-> Angel <-
Avatar billede jogii Nybegynder
30. januar 2003 - 10:33 #1
Hvordan "sendes dokumenter"? Taler du om email?

Hvordan opfører andre typer bilag sig? Har du prøvet med et .JPG eller .GIF?
//Jörg
Avatar billede websmith Nybegynder
30. januar 2003 - 14:10 #2
Prøv at kigge i brugerens location dokument, under Advanced\Mime Settings

Prøv at ændre nogle af de settings, og prøv så at sende en mail og se om det ændrer sig.
Avatar billede websmith Nybegynder
30. januar 2003 - 14:11 #3
Det kan være at den står til BinHex, og skal ændres til AppleDouble.
Avatar billede angelone Nybegynder
23. februar 2003 - 23:22 #4
Hejsa,

Problemet løste sig selv... Ingen aner hvad det var... Med hensyn til BinHex spørgsmålet står alle de andre MAC'er til BinHex og de har ikke problemer.

-> AngelOne <-