Avatar billede selar Nybegynder
29. januar 2003 - 22:15 Der er 1 løsning

server.transfer vs. response.redirect

Hej.
Jeg har på min index.asp en response.redirect til en anden side, hvor jeg bl.a. åbner en database-connection sådan her :
<%
mode = request("mode")
Dim strConn
strConn = "PROVIDER=MSDASQL;DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=" & Server.MapPath("../db/data.mdb") & ";UID=fdf;PWD=;"
Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
Conn.open strConn
%>

Det fungerer også fint, men nu er jeg blevet anbefalet at anvende en server.transfer i stedet for response.redirect da response.redirect udgør en risiko for manglende indeksering af søgerobotterne. Men nu får jeg denne fejl :

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x548 Thread 0xf00 DBC 0xf06d0cc Jet'.

Hvad er der galt ?
Avatar billede selar Nybegynder
07. august 2003 - 23:32 #1
spørgsmålet lukkes