Avatar billede bimmer Nybegynder
30. oktober 2000 - 20:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ændring af standardskrifttype i FP2000

Hvordan ændrer jeg standardskriften for siderne i mit web i Frontpage 2000?

Jeg har kun kunnet finde en indstilling som ændrer standardskriften for selve editoren... Ikke interessant...

Avatar billede careteam Juniormester
30. oktober 2000 - 20:45 #1
Du skal finde filen c:\\programmer\\ms-office\\templates\\1030\\web\\normal.tem\\index.htm
Det er filen der indeholder de startdata som du får frem... bar gem oveni når du har ændret hvad der skal ændres..
Jeg har fundet det på Microsofts hjemmeside, og det virker...
Avatar billede bimmer Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:08 #2
Tak!

Vil du ikke have pointene?
Avatar billede careteam Juniormester
30. oktober 2000 - 22:36 #3
Jo tak, det er vist det der er meningen...
Avatar billede altinet Nybegynder
31. oktober 2000 - 09:36 #4
Careteam: Øhh... mon ikke du skulle lave et svar i stedet for en kommentar??

:-) Lars
Avatar billede careteam Juniormester
31. oktober 2000 - 20:12 #5
Jeg må åbenbart ikke forstå dette forum, Men her er svar...
Avatar billede bimmer Nybegynder
01. november 2000 - 08:09 #6
:-)

Og her er pointene...