Avatar billede robach Nybegynder
29. januar 2003 - 18:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Loop i Sound Forge..

Jeg er ved at lave et looop i Sound Forge 6.0 - Jeg kan godt finde ud at markere/beskære/justere - gemme... Men når jeg åbner loopet i flash, er der tilføjet "luft*" i starten og i slutningen, så loopet ikke passer.
Er det en indstilling i SF6 jeg skal rette eller hvad kan jeg gøre ???

* : uden lyd
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
29. januar 2003 - 23:46 #1
SF6 burde ikk tilføje et lydstykke når du gemmer. Gemmer du som Wav? Prøv lige at checke at der ikke er noget stille stykke i enderne. Der kan sagtens være "luft" istykket hvis du ikke har skåret det væk. Også selvom der ingen lydbølger vises....

Morten Hjort
::. JunoLab .::
Avatar billede robach Nybegynder
30. januar 2003 - 09:48 #2
Jeg gemmer som mp3 og har også prøvet med wav. Når loopet er beskåret og kører i SF6 inden jeg gemmer, er der ikke noget problem. Men når jeg så åbner det igen er kommet luft så beatet det ikke passer...
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
30. januar 2003 - 19:34 #3
Prøv at afspille i Winamp. Er der så stadig luft? Ellers send den til mig. så ordner jeg det for dig.
Min adresse er: mor_thomsen@hotmail.com
Avatar billede robach Nybegynder
05. februar 2003 - 13:11 #4
tak for hjælpen morten... har fundet ud af at justere loopet i flash og hvordan jeg looper det der...