Avatar billede quakelover Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Quake og Half-Life?

Jeg sidder nu med min ny installerede RedHat Linux 7.0

Men jeg ved ikke hvordan jeg skal få Quake 3 og Half-Life til at virke?

Jeg er inde på fileplanet.com
Men der er kun updates og fix\'s
Men ikke nogen Linux version?
Hvor kan jeg finde dem henne?
Avatar billede lbhansen Nybegynder
30. oktober 2000 - 19:54 #1
Quake til linux:
www.linuxquake.com
Massere af god dokumentation og downloads.

Avatar billede quakelover Nybegynder
30. oktober 2000 - 20:00 #2
Jeg ledte efter en full Linux installation af Quake, eller som jeg har til Unreal Turnament, en exe fil der pakker nogle filer ud og så køre jeg installationen fra cd\'en som normalt!

Jeg har både Quake3 og Half-Life originalt, så jeg er ikke interesseret i at købe spillet!
Avatar billede blood Nybegynder
30. oktober 2000 - 20:05 #3
nu ved jeg ikke hvor du kan downloade dem
med man skal bare have instalations programmet til linux også kan du køre spillet med windows cd´en
Avatar billede lbhansen Nybegynder
30. oktober 2000 - 20:20 #4
Da jeg selv kørte q3( et års tid siden )downloadede jeg den, og brugte filerne fra min windoze installation.
Avatar billede quakelover Nybegynder
30. oktober 2000 - 21:25 #5
Jeg har ikke windows, kun Linux!
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
30. oktober 2000 - 22:50 #6
Du kan ikke downloade en FULD version af Q3 til Linux kun patches der kan få Windoze versionen til at køre... hvis du absolut skal have en FULD linux version af Q3 skal du have pungen op af lommen igen...
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
30. oktober 2000 - 22:52 #7
Avatar billede quakelover Nybegynder
31. oktober 2000 - 11:26 #8
Men det vil altså sige at hvis jeg nu installere min originale Quake3 cd på min Linux Box, og så henter de der updates og sådan. Virker det så?
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
31. oktober 2000 - 13:49 #9
Ja, du kan med nogle patches, updates osv. sagtens få en Windoze udgave til køre under Linux :o))
Avatar billede quakelover Nybegynder
31. oktober 2000 - 17:10 #10
wow, det vil sige at jeg bare installere min win quake cd ind på win linux box, og så bare fyrer en linux update af bagefter?