Avatar billede kasperdrews Nybegynder
29. januar 2003 - 10:34 Der er 4 kommentarer

Netcafe/Netværk udbyder ??

Vi har plads til overs i en af vores forretninger og påtænker at starte en netcafe. Jeg ønsker derfor forbindelse til; el. oplysninger om et firma der tilbyder en komplet pakke inkl service. Vi er særligt interesseret i en løsning som kan køre stort set ubemandede og gerne en løsning hvor at vi intet har med netværket mv. at gøre. ..måske er vi endda provisonslønnet af omsætningen!?
(Krav: det skal være et pro.firma der har lavet dette før.)
Med venlig hilsen
Kasper Drews: 40139017 - kasper@netboghandlen.dk
Avatar billede arnvig Nybegynder
29. januar 2003 - 10:45 #1
Hvor bor i ?
Avatar billede pela Nybegynder
29. januar 2003 - 10:50 #2
Prøv at kontakte boomtown, så vidt jeg ved er de igang med at lave sådanne...
Avatar billede arnvig Nybegynder
10. februar 2003 - 15:14 #3
Hej Kasper, faldt du i søvn ?
Avatar billede jangb Nybegynder
29. december 2003 - 12:58 #4
Du kan godt glemme at spørge Boomtown; de vi likke sælge deres løsning.

Prøv istedet at søge rundt på nettet (jeg har fundet en del links bare her på Exp), men der er meget ubrugeligt software derude. Derfor er der en del cafeer der får lavet noget software specifikt til dem.

Mit behov er tli en fritidsklub, hvor jeg i nogen tid har kørt med IE som shell og en specifik startside med shortcuts til spil mv. Det har virket ok, men folk er jo nogle pilfingre. Jeg har set på div. "løsninger" fra SoftHeap, og det er noget bras. Lige pt. kigger jeg på SmartLaunch.net, men helt ligetil er det ikke.

/Jan